خبر فوری

 
 
گسترش فحشا به بهانه آزادی زنان
کد خبر :1421099733

01:06 1397/12/19


برچسب ها : پاکستان, پرویز مشرف, زنان, عمران خان, فساد, فیمینیسم,

در حال حاضر جنبشی در دنیا به اسم فیمینسم با شعارهای فریب دهنده دنبال عملیاتی کردن نقشه استعمار در جهان میباشد که ترشحات این جنبش کشور های اسلامی را شدیدا تحت تاثیر خود قرار داده است۔


 

 

در حال حاضر جنبشی در دنیا به اسم فیمینسم با شعارهای فریب دهنده دنبال عملیاتی کردن نقشه استعمار در جهان میباشد که ترشحات این جنبش کشور های اسلامی را شدیدا تحت تاثیر خود قرار داده است۔

 

این گزارش در راستای شناخت نقشه های استعمار که در راس آن اسرائیل و آمریکا می باشند که با برنامه های گوناگون مشغول فروپاشی کانون خانواده در جهان خصوصا کشور های اسلامی می باشند خواهیم پرداخت۔

 

گسترش فحشا بنام آزادی و گرفتن حقوق زنان آن وقت قابل توجه قرار میگیرد وقتی ما ببینیم که استعمار چگونه توانسته است کشور های اسلامی را با این شعار به سمت فحشا و بی بندو بالی  بکشاند۔

 

 

در روز زن ما شاهد راهپیمایی های زنان در کشور های مختلف اسلامی بودیم همچنین  در پاکستان تعدادی از زنان با شعارهای ظاهرا زیبا ولی فریب دهنده مشغول عملیاتی کردن برنامه استعمار بودند۔

 

زنانی که در این راهپیمایی شرکت کرده بودند بطور قطعی می توان گفت که فریب خورده شعارهای فیمینسم جهانی می باشند که در این راهپیمایی شعار های که به هیچ وجه با تعلیمات اسلامی سازگاری ندارد در دست زنان مسلمان در پاکستان دیده می شد۔

 

لازم است برای شناخت دقیق این مسئله بدانیم که جنبش فیمینسم چیست؟؟؟ و چه نقشه های دارد؟؟؟

 

فمینیسم اگرچه به معنای کنونی آن واژه‌اي نوین است، ولی قدمتی به اندازه تاریخ دارد. مبنای اندیشه فمینیسم که در زبان فارسی «زن گرایی»، «زن محوری» و «زن مداری» است، تساوی حقوقی زن و مرد بوده است. اولین کسانی که چنین نهضتی را آغاز کردند نویسندگان متون ادبی هستند که در کتاب‌های خود به بیان ظلم و ستم مردان علیه زنان پرداخته‌اند.

واقعیت این است که ظهور فمینیسم و رواج آن نشانة بحران در تفکر معاصر غربی محصول رنسانس است که در ستیز با واقعیات طبیعی و داده‌های علمی (روان شناختی و زیست شناختی و ...) قرار دارد. فمینیسم در تمامی شاخه‌ها و جلوه‌هایش، هدف و نتیجه‌ای جز ایجاد اختلاف و ناسازگاری بین دو جنس و تشدید بحران عدم تفاهم انسان‌ها ندارد.

 

فمینیست‌ها با نادیده گرفتن نقش‌ها و کارکردهای ویژه زنان و مردان سعی در ایجاد همانندی مصنوعی و بعضاً حتی انقیاد مردان توسط زنان دارند.

 

اندیشة فمینیستی از آثار تفکرات سکولاریسم، لیبرالیسم و اومانیسم است و تنها در قلمرو «هوس مداری» و «آزادی مطلق» و «عدم توجه به وحی و احکام دینی» قابل طرح است و لذا به هیچ وجه با حقیقت و ماهیت دینی نسبتی ندارد، به همین جهت شعارهای سطحی فمینیستی برای جامعه اسلامی وصله‌ای ناچسب است و کسانی که درصدد ارائه تفسیرهای ناصواب و بدون ضابطه و تخصصی از متون دینی ما، نوعی فمینیسم اسلامی را پدید می‌آورند در واقع به دامان التقاط و روشنفکری یا عوام فریبی درغلتیده‌اند۔

 

تاثیرات این جنبش در پاکستان

 

در حال حاضر دشمنان اسلام برای فرپاشی کانون خانواده و بی عفت کردن زن مسلمان از طریق جنبش فیمینسم تاثیرات منفی را بر کشورهای اسلامی گذاشته اند که بهترین روش برای گسترش فساد در کشور های اسلامی پیاده کردن نقشه های خود از طریق سیاست مردان و افراد سرشناس در کشور های اسلامی می باشد۔

 

 

بسیاری از کشورهای اسلامی تحت تاثیر نقشه دشمن قرار گرفتند که در حال حاضر کشور پاکستان یکی از کشور های اسلامی است که  خود را برای عملیاتی کردن این نقشه از طریق سیاست مردان این کشور کاملا آماده کرده است۔

 

پاکستان چون کشوری است که  مسلمانان این کشور به اعتقادت دینی خودشان نسبتا پایبند هستند ولی از زمان ژنرال پرویز مشرف ما شاهد بی بندو بالی و تریج فساد چشم دیدی در سطح جامعه با برنامه های گوناگونی می باشیم۔

 

همچنین در حال حاضر نیز سیاست های عمران خان نخست وزیر پاکستان بهترین گزینه برای عملیاتی کردن نقشه های اسرائیل و آمریکا  در سطح فرهنگ اسلامی خصوصا بی بندو بالی و ترویج فحشا در کشور اسلامی پاکستان می باشد۔

نا گفته نماند که فعالیت های سیاسی عمران خان از بدو انتخابات با برگزاری جشن های رقص و اجتماعات مختلت پسران و دختران دلیل واضحی بر این مدعا می باشد۔

 

 

نا گفته نماند که عمران خان در سخنرانی های متعددی به این موضوع پرداخته است وی دراین  باره می گوید که ما میخواهیم خود مختاری زنان را در پاکستان به آنها بر گردانیم۔

 

در تاریخ پاکستان تا به حال کسی جراءت چنین راه پیمایی با شعارهای کاملا ضد دینی و تریج فساد را نداشته است علت اصلی آن هم مواجهه شدن با اعتقادات مردم مسلمان پاکستان می باشد ولی در حال حاضر ما شاهد گسترش فساد و فحاشی بنام آزادی و گرفتن حقوق زنان در شهر های گوناگی میباشیم عدم برخورد دولت فعلی دلیل همسو بودن دولت عمران خان با این جنبش می باشد۔

 

همچنین فعالیت و شرکت گسترده  افراد سرشناس و بازی گران  سینما نیز در این جنبش فیمینیسم قابل توجه است۔

 

نا گفته نماند که بیشتر زنانی  که در این راه پیمایی ها شرکت کرده اند افراد فقیر و تنگدستی می باشند که  با گرفتن مقداری پول از سران این جنبش در این راه پیمای ها شرکت کرده اند۔

 

ارسال نظر

 
1