خبر فوری

 
گسترش سرمایه گذاری ابوظبی در پاکستان محور گفتگوی هیئت اماراتی با شهباز شریف در اسلام آباد
کد خبر :424982953

19:14 1402/02/29


برچسب ها : امارات متحده عربی, پاکستان و امارات متحده عربی, دیدار, روابط دوجانبه, سرمایه گذاری, سفیر امارات متحده عربی, گفتگو, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان, همکاری دوجانبه,

شیخ احمد دلموک آل مکتوم، یکی از اعضای خاندان سلطنتی امارات متحده عربی و رئیس بنادر ابوظبی در راس هیئتی با محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | شیخ احمد دلموک آل مکتوم، یکی از اعضای خاندان سلطنتی امارات متحده عربی و رئیس بنادر ابوظبی در راس هیئتی با همراهی حمد عبید ابراهیم سلیم الزابی سفیر این کشور در اسلام آباد با محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، محمد شهباز شریف ضمن اشاره به روابط صمیمانه و تاریخی میان پاکستان و امارات متحده عربی بیان کرد: پاکستان برای گسترش روابط دوجانبه با امارات در زمینه های مختلف از جمله در حوزه های تجارت و سرمایه گذاری اهمیت ویژه ای قائل است.

وی همچنین از تمایل بندر ابوظبی به سرمایه گذاری در بنادر و صنعت کشتیرانی پاکستان استقبال کرد و افزود: دولت پاکستان تمام تلاش خود را در راستای حمایت از سرمایه گذاران امارات متحده عربی، خواهد کرد.

در پایان این نشست شیخ احمد دلموک آل مکتوم اظهار کرد که این دومین سفر وی به پاکستان در مدت زمان کوتاه با هدف گسترش سرمایه گذاری امارات در پاکستان است.

ارسال نظر

 
1