خبر فوری

 
 
گسترش روابط دوجانبه میان پاکستان و اتحادیه اروپا طی دیدار مقامات دو طرف
کد خبر :1917826092

14:15 1400/08/14


برچسب ها : آزادی رسانه, اقلیت های مذهبی, پاکستان و اتحادیه اروپا, فروغ نسیم, هند, هیئت پارلمانی, وزیر حقوق و دادگستری, وزیر قانون و دادگستری پاکستان, کلاهبرداری,

دکتر وکیل محمد فروغ نسیم وزیر حقوق و دادگستری پاکستان طی دیدار با هیئت پارلمانی اتحادیه اروپا برای آسیای جنوبی، هند را به دلیل استفاده از کاغذ نامه ها و شناسه های جعلی اتحادیه اروپا، مجرم شمرد و گفت: باید هند به خاطر کلاهبرداری در لیست سیاه قرار گیرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| دکتر وکیل محمد فروغ نسیم وزیر حقوق و دادگستری پاکستان طی دیدار با هیئت پارلمانی اتحادیه اروپا برای آسیای جنوبی، با بیان اینکه عملیات آزمایشگاه دس انفو اتحادیه اروپا که در سال 2005 میلادی آغاز شد ثابت کرد که هند کاغذ های نامه و شناسه های جعلی اتحادیه اروپا را استفاده کرده است، افزود: این عملی مجرمانه است که باید هند را به خاطر این عمل مجرمانه در لیست سیاه قرار داد، همچنین از بسترهای گروه ویژه اقدام مالی FATF و GSP+ نیز باید هند را به دلیل کلاهبرداری در لیست سیاه قرا داد.  

وزیر فدرال پاکستان در ادامه با مطرح کردن اهداف مشترک پاکستان و اتحادیه اروپا، هیئت را از جنایات هند در کشمیر مطلع ساخت و گفت: ما خواستار روابطی متعادل هستیم.

گفتنی است در این دیدار علاوه بر روابط دوجانبه، امور اصلاح قوانین در پاکستان، آزادی رسانه و قوانین حقوق اقلیت ها نیز از محورهای رایزنی بودند.

وزیر حقوق و دادگستری پاکستان ضمن ارائه توضیحاتی از قانون مبارزه با تجاوز،  گفت: به زودی در چند روز آینده این قانون در اجلاس مشترک پارلمان مطرح می شود. وی افزود: لایحه حفاظت از رونامه نگاران ارائه شده است و درحال انجام اصلاحات به صورت کامل در سیستم حقوقی هستیم.

ارسال نظر

 
1