خبر فوری

 
 
گزارش ماهانه از افراد گمشده در پاکستان/74 پرونده در ماه سپتامبر تشکیل گردید
کد خبر :1150174293

15:24 1397/07/24


برچسب ها : افراد ربوده شده, ثاقب نثار,

کمیته مربوط به افراد گمشده پاکستان،گزارش ماهانه خود در خصوص افراد گمشده یا ربوده شده ارائه داد/36 تن از افراد گمشده مورد جستجو قرار گرفتند که 13 تن از آنان تحت حراست سازمان های اطلاعاتی و امنیتی قرار دارند،همچنین 74 پرونده جدید در خصوص افراد گمشده و یا ربوده شده تشکیل گردیده است.


 

اسلام آباد:به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری دیلی پاکستان،کمیته مربوط به افراد گمشده پاکستان،گزارش ماهانه خود در خصوص افراد گمشده یا ربوده شده را در جلسه خصوصی مرتبط با این موضوع ارائه داد و در آن آمده است که 36 تن از افراد گمشده مورد جستجو قرار گرفتند که 13 تن از آنان تحت حراست سازمان های اطلاعاتی و امنیتی قرار دارند،همچنین 74 پرونده جدید در خصوص افراد گمشده و یا ربوده شده تشکیل گردیده است.

در جلسه خصوصی تشکیل شده توسط ثاقب نثار رئیس دادگاه عالی پاکستان، که قاضی منظور احمد ملک و قاضی سردار طارق مسعود نیز در آن حضور دارند روند پیشرفت پرونده های مربوط به افراد گمشده و عملکرد کمیته مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

به این کمیته دستور داده شده است تا گزارش ماهانه ای از افراد گمشده و یا احیانا ربوده شده بعد از سال 2011 را به حضار این جلسه خصوصی ارائه نماید.

بر اساس گزارش اخیر ارائه شده در جلسه خصوصی دادگاه عالی،تاکنون 5 هزار و 430 پرونده مربوط به گم شدن افرار تشکیل گردیده است که از این تعداد،3 هزار و 556 پرونده مختومه اعلام شدند و هزار و 868 پرونده نیز در حال بررسی هستند.

ارسال نظر

 
1