خبر فوری

 
گزارش سالانه حملات ارتش آزادی بخش بلوچ علیه نیروهای امنیتی
کد خبر :1564721087

16:34 1401/10/20


برچسب ها : BLA, ارتش آزادی بخش بلوچ, افراد مسلح بلوچ, بلوچستان پاکستان, تجزیه طلب, گروه های مسلح بلوچ, گزارش سالانه, نیروهای مسلح بلوچ,

سازمان تجزیه طلب بلوچستان موسوم به "ارتش آزادی بخش بلوچ BLA" گزارشی از حملات این سازمان مسلح علیه نیروهای امنیتی پاکستان در ایالت بلوچستان را منتشر کرد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| سازمان تجزیه طلب بلوچستان موسوم به "ارتش آزادی بخش بلوچ BLA" ضمن انتشار گزارش حملات این سازمان مسلح علیه نیروهای امنیتی پاکستان در ایالت بلوچستان، اظهار داشت: طی سال 2022 میلادی در کل 188 حمله انجام گرفت که منجر به هلاکت بیش از 364 نظامی و زخمی شدن بیش از 155 تن شد.

در ادامه این گزارش با بیان اینکه سال گذشته میلادی 35 همرزم سازمان به شهادت رسیدند و 3 عملیات انتحاری در پنجگور، نوشکی و کراچی انجام پذیرفت، گفته شد که در طول عملیات ها 116 انفجار صورت گرفت و 46 خودرو و برج مخابراتی منهدم شدند درحالی که دو اردوگاه نظامی را تصرف کردیم. اعضای تیپ مجید از زیر شاخه های این سازمان به مدت 3 روز کنترل ادوگاه ها را در اختیار داشتند . 14 تن از عوامل نیروهای امنیتی به هلاکت رسیده و 13 تن زخمی شدند درحالیکه 4 نفر از جمله سرهنگ دوم ارتش دستگیر شدند.

سخنگوی سازمان تجزیه طلب در این گزارش آورده است که بی ال ای در سال گذشته 9 عملیات ویژه انجام داده است که در آن دو هلیکوپتر و یک پهپاد سرنگون شده و طی یک عملیاتی سلاح های ارتش را در اختیار گرفتیم.

 

ارسال نظر

 
1