خبر فوری

 
 
گزارش دایره مبارزه با تروریسم پلیس ایالت سند از ارتباط عوامل انفجار اخیر با افرادی در داخل ایران
کد خبر :11420769

09:23 1401/02/30


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش انقلابی سندهو دیش, انفجار بمب کنترل از راه دور, پاکستان و ایران, پلیس ایالت سند, پلیس کراچی, جنبش آزادی سند, دایره مبارزه با تروریسم, مدیر اجرایی شهر کراچی, معاون بازرس کل, کراچی,

معاون بازرس کل دایره مبارزه با تروریسم اظهار داشت: الله دینو مغز متفکر انفجار تروریستی در منطقه صدر از داخل ایران کنترل و هدایت می شد و در تماس های دریافتی از ایران دستوراتی را اخذ و اجرا کرده است که ویدئوهای مربوطه آن موجود است.


کراچی: به گزارش راز نیوز| معاون بازرس کل دایره مبارزه با تروریسم اظهار داشت: الله دینو مغز متفکر انفجار تروریستی در منطقه صدر از داخل ایران کنترل و هدایت می شد و در تماس های دریافتی از ایران دستوراتی را اخذ و اجرا کرده است که ویدئوهای مربوطه آن موجود است.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سید خرم معاون بازرس کل(DIG) پلیس ایالت سند در نشست خبری مشترک به همراه مرتضی وهاب مدیر اجرایی شهر کراچی ابراز داشت: الله دینو مغز متفکر انفجار منطقه صدر که روز گذشته کشته شد در ایران تحت آموزش قرار گرفته بود و پشتیبانی مالی اقدامات تروریستی نیز از جانب هند صورت میگیرد.

وی با بیان اینکه اقدامات تروریستی اخیر از داخل ایران هدایت و کنترل می شد گفت: تماس هایی با الله دینو از ایران صورت گرفت، الله دینو دارای مهارت در ساخت بمب کنترل از راه دور بود و اصغر سرکرده ارتش انقلابی سند(SRA) از داخل ایران دستوراتی را به الله دینو داد که در تصاویر ویدئویی دریافت شده می تواند مشاهده نمود که حکم مربوط به انفجار از داخل ایران صادر شده است.

مرتضی وهاب مدیر اجرایی شهر کراچی نیز در این نشست خبری اظهار داشت: دایره مبارزه با تروریسم پلیس بر مبنای اطلاعات محرمانه اقدام به این عملیات نمود، الله دینو با استفاده از کنترل از راه دور بمب کار گذاشته شده را منفجر نمود و وی در هنگام انفجار در محل حضور داشته است.

وی خاطرنشان کرد: ما در حال تحقیق و بررسی سرنخ ها و شواهد از محل انفجار بودیم که ارتش انقلابی سندو دیش مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت و نهادهای امنیتی و نظامی با همکاری یکدیگر از تاریخ 22 اردیبهشت ماه در حال بررسی این پرونده و شناسایی عوامل دخیل در این انفجار هستند.

ارسال نظر

 
1