خبر فوری

 
 
گزارش برگزاری مراسم بین المذاهب میلاد مصطفی صلی الله علیه و آله وسلم توسط گروه JDC
کد خبر :897993452

20:22 1397/08/30


برچسب ها : JDC, اسلام, پاکستان, سنی, شیعه, وحدت بین المسلمین,

مراسم بین المذاهب میلاد حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله وسلم در منطقه بریتورود( نمایش چورنگی) در کلانشهر کراچی توسط گروه JDC شیعه برگزار شد.


مراسم بین المذاهب میلاد حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله وسلم در منطقه بریتورود( نمایش چورنگی) در کلانشهر کراچی توسط گروه JDC شیعه برگزار شد. گفتنی است این مراسم باعنوان نمایش اتحاد بین المسلمین و جلوگیری از عملی شدن نقشه های شوم دشمنان اسلام برای ایجاد تفرقه در میان امت واحدة مسلمان و نشان دادن قدرت اسلام برگزار شد. در این مراسم رهبر گروه JDC برای شرکت در این مراسم و برگزاری هرچه باشکوه تر آن از بزرگان، رهبران و مداحان معروف مذاهب مختلف اسلامی دعوت به عمل آوردند. با ورود هر شخصیت و رهبر مذهبی، آنها توسط کارکنان گروه شیعه JDC مورد استقبال گرم و احترام قرار می گرفتند که این امر باعث خشنودی مقامات مختلف شد.

کارکنان JDC برای برگزاری این مراسم هفته ها زحمت کشیدند تا این مراسم با شکوه هرچه بیشتر برگزار شود، و در آن سعی بر آن شد تا شرکت کنندگان از وضعیت امنیتی، خوراک و مکان دچار مشکل نشده و رضایت خاطر داشته باشند.

پس از تلاش های زیاد این گروه، این مراسم با حضور و شرکت مداحان معروف، رهبران و روسای مذاهب گوناگون اسلام همچون : شیعه، سنی، بریلوی و غیره و ادیانی همچون : هندو، مسیحیت، سینگ با شکوه زیادی برگزار شد. این درحالی است، درپی مصاحبه انجام شده در اختتامیه این مراسم اتحاد بین المسلمین از مقامات مختلف، تمامی افراد و حضار در مراسم از بخش های مختلف این مراسم بالخصوص اتحاد بین المسلمین و برنامه های متنوع این مراسم رضایت خود را اعلام کردند.

از بخش های این مراسم می توان به تلاوت قرآن، مدح حضرت رسول اکرم صلی الله عليه و آله و سلم توسط تمامی مداحان معروف مذاهب، سخنرانی رؤسای ادیان و مذاهب گوناگون و غیره اشاره کرد.

( لازم به ذکر است که این گزارش مختصری از مراسم برگزار شده توسط گروه JDC شیعه بوده است. گزارشی با جزئیات بیشتر را طی ساعات آتی خدمت شما عزیزان در رابطه با این مراسم ارائه خواهیم کرد.

گفتنی است که گزارشی از برگزاری مراسم اتحاد بین المسلمین در عید قربان و انجام قربانی توسط رهبران مذاهب مختلف در روز عید و برگزاری این مراسم توسط گروه JDC را وب سایت راز نیوز ارائه کرده بود.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

 
1