خبر فوری

 
 
گزارشی از اتحاد بین المسلمین توسط گروه JDC در پاکستان
کد خبر :1264762546

14:34 1397/06/03


برچسب ها : اتحاد بین المسلمین, سنی, شیعه, وحدت,

تشکیل جلسه ی سران مذاهب مختلف توسط گروه شیعه ی JDC در عید قربان


تشکیل جلسه ی سران مذاهب مختلف توسط گروه شیعه ی JDC در عید قربان
رهبر شورای اتحاد اهل سنت، علامه فیصل عزیزی طی سخنان خود پس از شرکت در این اجتماع عید قربان درباره تشکیل جلسه ی JDC و دعوت این گروه شیعه از تمامی رهبران مذاهب مختلف ابراز امیدواری کرده و گفت : این اجتماع و اجلاس تشکیل شده توسط این گروه شیعه بسیار عالی بوده است.
وی در ادامه افزود : اجتماع تمامی مذاهب بدون تعصب و تفرقه گرایی در این جلسه نشان دهنده ی موفقیت گروه JDC و اعتماد تمامی رهبران مذاهب مختلف به این گروه است.

 


گروه JDC در روز سوم از عید قربان حدود 24 شتر را نحر کرد.
طبق گزارش رسانه گروه JDC، تمامی مذاهب با اتحاد و اتفاق با یکدیگر در این اجتماع شرکت کرده و به کمک یکدیگر، گاو، گوسفند و شتر را قربانی کردند. اجتماع سران مذاهب مختلف از جمله شیعه،. سنی، بریلوی و غیره در این اجتماع از بزرگترین نشانه های وحدت بین مسلمانان در جهان است.
پس از انجام قربانی توسط سران مذاهب مختلف در اجتماعی که گروه شیعه JDC از آنان برای شرکت دعوت کرده بود، گوشت حیوانات قربانی شده بین فقرا تقسیم شد.
طبق گزارشات رئیس گروه JDC، گوشت قربانی در مناطق فقیر نشین از جمله مناطقی همچون خیر محمد و نواز محمد ، اورنگی، کمپ مهاجر، سعید آباد و غیره به دست نیازمندان خواهد رسید. ما در تلاش آن هستیم تا گوشت قربانی را به دست تمامی فقرا برسانیم چون حدود 14 تا 15 هزار کیلو گوشت در اختیار ما است.
رئیس گروه شیعه JDC افزود : گوشت را بسته بندی کرده و به دست نیازمندان می‌رسانیم، نیازمندانی که در طول سال گوشت نخورده اند و مزه آن را نچشیده اند، ابراز خوشحالی نیازمندان پس از دریافت بسته های گوشت دیدنی است.
بسته بندی گوشت و مقدار موجود در آن به شرح ذیل است :

بسته ی گوشت بُز 2 کیلو
بسته ی گوشت گاو 3 کیلو
بسته گوشت شتر نیز 5 کیلویی است.
رئیس گروه شیعه JDC طی مصاحبه ی خود با خبرگزاری دنیا نيوز گفت :
رهبران گروه اهل سنت 5 شتر ،5 شتر رهبران مذهب دیوبند ،5 شتر رهبران مذهب شیعه و 5 شتر نیز رهبران مذهب بریلوی قربانی کردند . در این اجتماع رهبران مذاهب مختلف مناظری ار اتحاد بین المسلمین به تصویر کشیده شد که بسیار زیبا و قابل تحسین بود.

 


این اجتماع قربانی که به دعوت گروه JDC از تمامی رهبران مذاهب مختلف در منطقه انچولی در کلانشهر کراچی اتفاق افتاد، صدها نفر برای دیدن مناظر اتحاد بین المسلمین و ذبح حیوانات قربانی به آن منطقه آمده بودند.

طبق گفته های مردم حاضر در منطقه : ما قبلا فقط درباره این اجتماع گروه JDC و قربانیان زیاد انجام شده در این منطقه شنیده بودیم، حال نیز به چشمان خود این مناظر را می‌بینیم. اجتماع رهبران مذاهب مختلف و انجام قربانی به دست خودشان و اتحاد بین المسلمین و پس از آن پخش شدن گوشت قربانیان بین فقرا باعث خوشحالی ما شده است.

 

ارسال نظر

 
1