خبر فوری

 
 
گروه جدایی طلب بلوچ موسوم به بی ال ای مسئولیت حمله در هرنائی را برعهده گرفت
کد خبر :1818604488

14:20 1400/05/25


برچسب ها : BLA, ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, تیراندازی, حمله, نیروهای امنیتی پاکستان, هرنائی,

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادیبخش بلوچ در بیانیه ای با اذعان بر حمله به خودروی حامل مواد غذایی ارتش پاکستان در منطقه زردآلو در هرنائی، گفت: در این حمله یک نظامی کشته و یک نظامی به همراه یکی از افراد محلی در ارتباط با ارتش زخمی شدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادیبخش بلوچ در بیانیه ای با اذعان بر حمله به خودروی حامل مواد غذایی ارتش پاکستان در منطقه زردآلو در هرنائی، اظهار داشت: زمانی خودروی انتقال مواد غذایی دشمن را هدف قرار دادیم که پس از رساندن مواد غذایی به یک پاسگاه درحال حرکت به سمت نقطه دوم بود که از طریق انفجار آن را مورد هدف قرار دادیم. وی افزود: در اثر این حمله خودرو به صورت کامل منهدم شد و یک نظامی کشته و به همراه یک نظامی یکی از عناصر محلی زخمی شدند.

جیئند بلوچ، گفت: هلیکوپتر نظامی پس از این حمله با حضور در محل ، جسد فرد به هلاکت رسیده و فرد زخمی شده را به کمپ مرکزی ارتش در هرنائی منتقل کرد.

سخنگوی سازمان تجزیه طلب بلوچ ابراز داشت که سازمان ارتش آزادیبخش بلوچ پیش از این مورخ 21 ژوئیه-30 تیر هشدار داده بود که افراد محلی از ارائه جیره به ارتش اشغالگر پاکستان خودداری کنند، ما واضح گفته بودیم که در صورت حمله خود این افراد همکاری کننده با ارتش اشغالگر مسئول خسارت های جانی و مالی خواهند بود.

ارسال نظر

 
1