خبر فوری

 
 
گروه تروریستی طالبان پاکستان مسئولیت حملات علیه ارتش را برعهده گرفت
کد خبر :515788645

14:45 1399/04/28


برچسب ها : ارتش پاکستان, جنبش طالبان پاکستان,

طی حملات گروه تروریستی جنبش طالبان پاکستان به ارتش این کشور در باجور و وزیرستان جنوبی، خسارت جانی و مالی قابل توجهی به ارتش پاکستان وارد آمده است.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| طی حملات گروه تروریستی جنبش طالبان پاکستان به ارتش این کشور در باجور و وزیرستان جنوبی، خسارت جانی و مالی قابل توجهی به ارتش پاکستان وارد آمده است.

محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی طالبان پاکستان در بیانیه هایی مسئولیت این حملات را برعهده گرفت و تصریح کرد: مجاهدین ساعت 2 ظهر روز گذشته طی حمله ای به موقعیت حضور ارتش پاکستان در منطقه گبری از باجور اشغالی بوسیله سلاح تک تیرانداز، جان یک نظامی را گرفته و موجب فرار دیگر نظامیان از محل شدند که پس از آن، مجاهدین غنیمت جنگی شامل مهمات به دست آوردند.

وی همچنین در شرح عملیات شبه گذشته به واحد نظامی کالج لدها واقع در وزیرستان جنوبی، گفت: مجاهدین شب گذشته واحد نظامی 400 نفره موجود در کالج لدها که در عملیات های شبانه نقش داشتند، طی حمله ای هدف قرار داده و خسارت جانی و مالی قابل توجهی وارد آوردند، اما تاکنون آمار دقیقی از خسارت های این حمله به دست نرسیده است. وی افزود: کالج لدها هم اکنون در اشغال نظامیان ارتش پاکستان بوده و هیچگونه آموزش علمی در آن صورت نمی گیرد؛ مراکز آموزشی و درمانی تا زمانیکه توسط ارتش اشغال نشده و از آنجا برای عملیات هایی علیه مجاهدین استفاده نشود، از اهداف ما نخواهند بود.

ارسال نظر

 
1