خبر فوری

 
گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان کشته شدن دو تن از فرماندهان ارشد خود را تایید کرد
کد خبر :949567931

14:37 1399/10/30


برچسب ها : تحریک طالبان پاکستان, تروریست, تروریسم, سخنگوی تحریک طالبان پاکستان, محمد خراسانی,

محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در پیامی خبر هلاکت دو تن از فرماندهان ارشد خود به نام های مسلمیار و حاجی رشید طی عملیات انفجاری در بخش بائزئی از استان مهمند را تایید کرد.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در پیامی ضمن تایید خبر هلاکت دو تن از فرماندهان ارشد خود به نام های مسلمیار و حاجی رشید طی عملیات انفجاری در بخش بائزئی از استان مهمند، اظهار داشت: دو تن، از فرماندهان نظامی تحریک طالبان پاکستان بودند که از چندین سال قبل، مجاهدین را در امور نظامی راهنمایی می کردند.

سخنگو در ادامه پیام خود، ضمن رد کردن گزارش رسانه های پاکستان که هلاکت دو فرمانده طالبان پاکستان را به دلیل اختلافات داخلی عنوان کرده بودند، گفت: ما همیشه از دریافت بودجه های خارجی مبرا بوده ایم و مردم پاکستان ما را از جهت مالی کمک می کنند. محمد خراسانی همچنین در ادامه ضمن تکذیب گزارش رسانه ها که فرمانده مسلمیار را متهم به حمله انتحاری به مزار شاه نورانی خوانده بودند، تاکید کرد که سیاست ما انفجار در مزار ها و مردم قطعا نیست. خبرگزاری ها نیز درعوض از نشر مواضع خود، منتظر اعلام رسمی باشند.

شایان ذکر است خودروی حامل عناصر تروریستی روز جمعه مورخ 26 دی ماه توسط بمب کنار جاده ای هدف قرار گرفته بود که طی آن دو تن از اعضای تحریک طالبان پاکستان کشته شده و یک فرد نیز زخمی شده بود.  

ارسال نظر

 
1