خبر فوری

 
 
کیچ: ربوده شدن دو شهروند بلوچ به سرویس های اطلاعاتی پاکستان
کد خبر :662352631

15:58 1399/08/24


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, سازمان اطلاعات پاکستان, سازمان های امنیتی, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهروندان بلوچ,

ماموران سازمان های اطلاعاتی به همراه نیروهای ارتش پاکستان طی عملیاتی در استان کیچ بلوچستان دو شهروند بلوچ را بازداشت و ناپدید نمودند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ماموران سازمان های اطلاعاتی به همراه نیروهای ارتش پاکستان طی عملیاتی در استان کیچ بلوچستان دو شهروند بلوچ را بازداشت و ناپدید نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای ارتش پاکستان در ادامه عملیات نظامی در استان کیچ بلوچستان، با یورش به بازار آسکانی واقع در تربت مرکز استان کیچ دو شهروند بلوچ به نام های لیاقت فرزند نور محمد و لیاقت فرزند سفر را بازداشت و به همراه خود بردند.

لازم به ذکر است این دو شهروند بلوچ از نزدیکان اسحاق بلوچ که چندی پیش به دست نیروهای ارتش پاکستان در بلیده جان باخته بود می باشند.

نیروهای ارتش پاکستان علاوه بر اینکه جسد اسحاق بلوچ را به خانواده وی تحویل ندادند بلکه وی را در محلی نامشخص دفن نمودند و علاوه بر آن خانواده مقتول را به علت دریافت تسلیت و فاتحه مورد اذیت و آزار قرار دادند.

ارسال نظر

 
1