خبر فوری

 
 
کنفرانس خبری وزیر راه آهن پاکستان و گفتگو در خصوص سفر عمران خان به آمریکا و پیشنهاد آزادی نواز شریف از سوی پادشاه یک کشور
کد خبر :663768613

22:49 1398/04/22


برچسب ها : آمریکا, پاکستان, دونالد ترامپ, شیخ رشید, قطر, نواز شریف, وزیر راه آهن,

شیخ رشید وزیر راه آهن پاکستان در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد. 90 روز آینده برای سیاست پاکستان از اهمیت خاصی برخوردار است.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز، شیخ رشید وزیر راه آهن پاکستان در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد. 90 روز آینده برای سیاست پاکستان از اهمیت خاصی برخوردار است. وی در زمینه سفر عمران خان نخست وزیر پاکستان به آمریکا گفت: "عمران خان نخست وزیر پاکستان و ترامپ رئیس جمهور آمریکا از اخلاق و رفتار مشابه هم برخوردار هستند" وی همچنین در آخر جمله افزود اکنون خدا رحم کند.

شیخ رشید در ادامه افزود: پس از دستگیری نواز شریف رئیس جمهور سابق پاکستان، پادشاه یکی از کشورها در سفر به پاکستان خواستار آزادی نواز شریف شد در حالی که پس از بازگشت آن بادشاه کمک 3 میلیارد دلار برای پاکستان ارسال شد. وی در ادامه افزود من به عمران خان نخست وزیر پاکستان در صورت پرداخت خسارت های وارده پیشنهاد آزادی نواز شریف را دادم.

لازم به ذکر است پس از دستگیری نواز شریف فقط پادشاه کشور قطر به پاکستان سفر کرد و 3 میلیارد دلار کمک مالی به پاکستان ارسال کرد. رسانه های پاکستانی مدعی قرارداد محرمانه بین دولت پاکستان و قطر شدند. طبق این قرارداد 3 میلیارد دلار به عنوان پول پیش به پاکستان پرداخت شده است در صورت آزادی نواز شریف 10 تا 12 میلیارد دلار کشور قطر به پاکستان پرداخت خواهد کرد.

ارسال نظر

 
1