خبر فوری

 
 
کمک مالی 650 هزار دلار به سیل زدگان پاکستان توسط شرکت سه دره چین
کد خبر :398409752

14:44 1401/07/08


برچسب ها : امداد, پاکستان و چین, سفیر چین, نونگ رونگ, کمک مالی,

هیئتی از شرکت سه دره چین به سرپرستی نونگ رونگ سفیر این کشور با محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان در اسلام آباد دیدار کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | هیئتی از شرکت سه دره چین به سرپرستی نونگ رونگ سفیر این کشور با محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان در اسلام آباد دیدار و ووشنگ لیان رئیس شرکت سه دره چین چکی به ارزش 650 هزار دلار برای صندوق امداد سیل به طرف پاکستانی تقدیم کرد.

ووشنگ لیان خطاب به محمد شهباز شریف بیان کرد: پروژه برق آبی کروات زیر نظر شرکت سه دره در سه ماه گذشته با ظرفیت کامل در حال اجرا بوده است همچنین پروژه برق آبی کروت یک پروژه بزرگ برق آبی تحت چارچوب سی پیک است که 720 مگاوات برق سازگار با محیط زیست و کم هزینه تولید می کند.

در پایان این دیدار، نخست وزیر پاکستان صمیمانه از مقامات عالی رتبه، شرکت ها و مردم چین به دلیل حمایت مالی سخاوتمندانه آنها درخصوص امداد رسانی و بازسازی سیل زدگان تشکر به عمل آورد و ابتکار تکمیل پروژه برق آبی کروت سه دره چین بر اساس اولویت و عملکرد کامل این پروژه را ستود و از تلاش های آنها برای تامین انرژی برق آبی سازگار با محیط زیست و کم هزینه در پاکستان قدردانی کرد.

 

ارسال نظر

 
1