خبر فوری

 
 
کمپ اعتصاب افراد ربوده شده در بلوچستان به 3421 مین روز خود رسید
کد خبر :1650570679

17:05 1397/09/21


برچسب ها : افراد ربوده شده, بلوچستان, پاکستان,

کشف گورهای دسته جمعی از افراد ربوده شده در استان توتک در سال 1393 نیز توسط رسانه های پاکستانی نادیده گرفته شد.


 

به گزارش راز نیوز ، کمپ اعتصاب افراد ربوده شده به 3421 مین روز خود رسیده است. حزب ملی پشتون، جنبش حفاظت از پشتون آقای حسین آغا، آقای شامیر موسی خان و سناتور سابق آقای میر مهیم خان بلوچ، خانم بی بی گل رئیس سازمان حقوق بشر بلوچستان، خانم طیبه بلوچ و خانم حوران بلوچ عضو حقوق بشر و بسیاری دیگر از گروه و حزب های مختلف نیز از کمپ بازدید کردند.

رئیس ستاد ربوده شدگان بلوچ، آقای ماما قدیر بلوچ در گفت و گو با نمایندگان گفت : دولتمردانی که ادعای امن، انصاف و جمهوریت را دارند را باید در دادگاه کیفری بین المللی بازخواست کرد. وی در ادامه گفت : که ما به شهدای بلوچ که در حادثه توتک شهید شدند ادای احترام می کنیم و دولتمردان پاکستانی را به لیست افراد خشونت طلب اضافه می کنیم و خون این شهدا را نخواهیم گذاشت که هدر برود.  تاریخ گواه است که بعد از دادن قربانی نیز مردم از غلامی و ظلم دولتمردان نیز نجات می یابند که آینده بلوچستان نیز همین است .

آقای ماما قدیر بلوچ گفت : رسانه های پاکستان واقعه گورهای اجتماعی افراد ربوده شده در استان توتک را مانند خبرهای عادی پخش کرده و این هم نشانه آن است که رسانه های پاکستانی نیز تابع حکم دولت هستند.

ارسال نظر

 
1