خبر فوری

 
کمبود امکانات رفاهی و بهداشتی برای زائران در "پاکستان هاوس"
کد خبر :2140490823

14:15 1398/12/22


برچسب ها : پاکستان و ایران, مرز تفتان,

باتوجه به پیشگیری از ویروس کرونا و روند بازگشت زائران از ایران به پاکستان از دو هفته قبل، محل قرنطینه این زائران در تفتان "پاکستان هاوس" باتوجه به تعداد بالای زائر، با کمبود شدید امکانات رفاهی و بهداشتی مواجه است.


تفتان: به گزارش راز نیوز به نقل از جیو نیوز| باتوجه به پیشگیری از ویروس کرونا و روند بازگشت زائران از ایران به پاکستان از دو هفته قبل، محل قرنطینه این زائران در تفتان "پاکستان هاوس" باتوجه به تعداد بالای زائر، با کمبود شدید امکانات رفاهی و بهداشتی مواجه است. براساس گزارش ارائه شده، در مرکز قرنطینه "پاکستان هاوس" تفتان، زائران با کمبود مواد غذایی، امکانات استراحت مواجه هستند و تنها 4 دستشویی و حمام در این مرکز وجود دارند. برخلاف ادعای مقامات دولتی، تنها یک دکتر در اختیار این مرکز قرنطینه گذاشته شده است. زائران موجود در مرکز قرنطینه خواستار بازگشت هرچه سریعتر به مناطق و ایالت های خود هستند و می گویند: ما مبتلا به ویروس کرونا نیستیم، اما به دلیل کمبود امکانات ترس از مبتلا شدن به دیگر بیماری ها را داریم.

 

 

لازم به ذکر است چند روز گذشته نیز تعداد زیادی از زائران به دلیل عدم ارائه اسکورت امنیتی برای بازگشت به مناطق خود، در اقدامی خود جوش پیاده به سمت شهر کویته راه افتادند که پس از طی کردن مسیر 25 کیلومتری، نیروهای اف سی زائران را به مرکز قرنطینه در تفتان بازگرداندند. از طرفی به دلیل کمبود شدید امکانات رفاهی، برای زائران خیمه هایی برپا کرده اند.

ارسال نظر

 
1