خبر فوری

 
 
کشف مواد منفجره و 28 چاشنی از منطقه مردان
کد خبر :42944343

19:54 1398/02/11


برچسب ها : بلوچستان, تربت, خیبرپختون خوا, مردان, کشف مهمات,

پلیس مردان پس از بازرسی یک خودروی مشکوک مقدار زیادی مواد منفجره و 28 چاشنی را کشف کرد که پس از آن 2 سرنشین خودرو را برای بازجویی بیشتر به محل نامعلوم منتقل کردند. از طرفی هم نیروهای امنیتی بلوچستان مقدار زیادی اسلحه و مهمات کشف کردند.


 

به گزارش راز نیوز، پلیس مردان پس از بازرسی یک خودروی مشکوک مقدار زیادی مواد منفجره و 28 چاشنی را کشف کرد که پس از آن 2 سرنشین خودرو را برای بازجویی بیشتر به محل نامعلوم منتقل کردند. از طرفی هم نیروهای امنیتی بلوچستان مقدار زیادی اسلحه و مهمات کشف کردند.

طبق اطلاعات به دست آمده پلیس خیبرپختون خوا در منطقه رستم در نزدیکی شهر مردان یک خودروی مشکوک را پس از توقیف شروع به بازرسی کردند که حدود 500 متر فیتیله انفجاری و 28 چاشنی در داخل خودرو جاسازی شده بود. پس از آن 2 سرنشین خودرو را برای بازجویی به محل نامعلوم منتقل کردند. به گفته پلیس این افراد متعلق به مناطق مهمند ایجنسی و پشاور هستند.

از طرفی هم نیروهای امنیتی بلوچستان در منطقه تربت مقدار زیادی اسلحه و مهمات کشف کردند. طبق اطلاعات به دست آمده نیروهای امنیتی بلوچستان در منطقه مند واقع در تمپ بلوچستان انبار مهمات کشف کردند که در آن تعداد زیادی  اسلحه مسلسل، اسلحه کلاشنکوف، خمپاره، نارنجک و هزاران گلوله کشف و ضبط کردند.

ارسال نظر

 
1