خبر فوری

 
 
کشف جسد دو جوان بلوچ پس از دستگیری توسط نیروهای امنیتی پاکستان در کویته
کد خبر :458404220

19:52 1401/08/14


برچسب ها : اعتراضات, ایالت بلوچستان, پلیس کویته, حزب ملی مردمی پشتون, دستگیری, نیروهای امنیتی پاکستان, کشف جسد,

نیروهای امنیتی پاکستان روز گذشته 13 آبان (4 نوامبر) طی یورش به خانه ای در منطقه بهوسه مندی بزرگراه شرقی شهر کویته ایالت بلوچستان، 3 برادر را دستگیر و به مکان نامعلومی منتقل کردند.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز | نیروهای امنیتی پاکستان روز گذشته 13 آبان (4 نوامبر) طی یورش به خانه ای در منطقه بهوسه مندی بزرگراه شرقی شهر کویته ایالت بلوچستان، 3 برادر را دستگیر و به مکان نامعلومی منتقل کردند در حالی که صبح امروز به خانواده وی اطلاع داده شد تا اجساد دو برادر را از بیمارستان دولتی شهر کویته تحویل بگیرند.

در همین حال، اهالی منطقه با گذاشتن اجساد در بزرگراه شرقی شهر کویته جاده را مسدود و دست به اعتراضات علیه دولت و ارتش پاکستان زدند و از مقامات کشور خواستار رسیدگی به این جنایت و برخورد قانونی با افسران و مسئولانی که در قتل این دو جوان نقش داشته اند، شدند.

همچنین شرکت کنندگان در این تحصن گفتند: نیروهای امنیتی پاکستان پس از یورش به خانه در منطقه بهوسه مندی، 3 برادر را بصورت مجروح دستگیر و بازداشت کردند و پس از دستگیری جسد دو تن از آنها در بیمارستان کشف شد، اما با این حال، برادر سوم در بند نیروهای امنیتی می باشد و تاکنون هیچ گونه خبری از وی به دست نیامده است.

نصرالله خان زیره رئیس بخش ایالتی حزب ملی مردمی پشتون با شرکت در این تحصن اقدامات ظالمانه ارتش و دولت پاکستان در زمینه قتل و ربودن افراد بی گناه را بشدت محکوم کرد و گفت: کنترل و مهار سیاست های وحشیانه نیروهای امنیتی بر عهده مقامات بلند پایه کشور می باشد و در صورت عدم مجازات ماموران پلیس درگیر در این حادثه، تحصن مردم بلوچ همچنان ادامه خواهد یافت.

ارسال نظر

 
1