خبر فوری

 
 
کشف ابعاد جدیدی از پرونده ترور رهبر سیاسی شیعه در کراچی
کد خبر :1986641764

15:24 1399/11/03


برچسب ها : ترور, ترور شیعه, دادگاه عالی سند, سید علی رضا عابدی, شیعه کشی, شیعیان پاکستان, شیعیان کراچی,

در این جسله که متهمان اصلی این پرونده به نام های غزالی، ابوبکر، فاروق و عبدالحسیب فراخوانده شدند، افسر بخش تحقیقات پلیس اطلاعات مربوط به شنود تماس های تلفنی آنان را ارائه کرد.


کراچی: به گزارش راز نیوز| جلسه دادرسی پرونده ترور سید علی رضا عابدی از رهبران سیاسی و شخصیت برجسته شیعه امروز در دادگاه عالی سند برگزار گردید.

بر اساس جزئیات منتشر شده، در این جسله که متهمان اصلی این پرونده به نام های غزالی، ابوبکر، فاروق و عبدالحسیب فراخوانده شدند، افسر بخش تحقیقات پلیس اطلاعات مربوط به شنود تماس های تلفنی آنان را ارائه کرد.

دادگاه طی حکمی به وکلای متهمان مبنی بر دریافت نسخه ای از این اطلاعات جلسه آتی دادرسی را به تاریخ 15 بهمن ماه موکول نمود.

لازم به ذکر است دادگاه پیش از این در جریان بررسی پرونده ترور سید علی رضا عابدی 4 مظنون به نام های حسنین، بلال، غلام مصطفی و فیضان را به عنوان متهمان تحت تعقیب معرفی نمود و حکم دائمی مبنی بر بازداشت این افراد را صادر کرده است.

طبق گفته پلیس عاملان ترور سید علی رضا عابدی مبلغ 800 هزار روپیه را از فردی ناشناس دریافت کرده اند و دستگاه موتورسیکلت که در جریان ترور این شخصیت سیاسی شیعه مورد استفاده قرار گرفته است نیز به آتش کشیده شده است.

لازم به ذکر است سید علی رضا عابدی نماینده سابق مجلس ملی پاکستان و شخصیت های برجسته سیاسی شیعه 4 دی ماه 1397 مقابل منزلش در شهر کراچی توسط راکبان موتورسیکلت هدف حمله قرار گرفت و به شهادت رسید.

ارسال نظر

 
1