خبر فوری

 
 
کشتی های جنگی پاکستان در بندر کویت لنگر گرفتند
کد خبر :1185891748

14:50 1397/10/10


برچسب ها : پاکستان, کویت,

طبق گفته سخنگوی نیروی دریایی پاکستان ، کشتی نیروی دریایی پاکستان پی ان اس خیبر به همراه کشتی سازمان امنیت دریایی پاکستان ژوب، امروز صبح (دوشنبه) وارد بندرگاه کویت شدند.


 

به گزارش راز نيوز، طبق گفته سخنگوی نیروی دریایی پاکستان ، کشتی نیروی دریایی پاکستان پی ان اس خیبر به همراه کشتی سازمان امنیت دریایی پاکستان ژوب، امروز صبح (دوشنبه) وارد بندرگاه کویت شدند. در این سفر، فرمانده ماموریت محمد اسلم و افسران و فرماندهان دو کشتی نامبرده با رئیس کل نیروی دریایی کویت و دیگر مقامات و افسران بلند پایه این کشور دیدار و گفت و گو کردند.
در این دیدار ها دو طرف علاوه بر تاکید بر افزایش همکاری در رابطه با منافع مشترک دو طرف ، در رابطه با منافع ملی و روابط دو جانبه نیز به گفت و گو و تبادل نظر با یکدیگر پرداختند. براساس گفته سخنگوی نیروی دریایی پاکستان ، هیئت پاکستانی در این دوره از پایگاه دریایی کویت و همچنین از کشتی 'مسکان' کویتی نیز دیدن کرد.

در پایان این دوره، کشتی های دو کشور پاکستان و کویت در رزمایش مشترک دریایی نیز شرکت کردند. هدف از این رزمایش های مشترک دو جانبه، افزایش و استفاده از تجربیات جنگی یکدیگر اعلام شده است. این سفر موجب افزایش و بهبودی روابط دوستانه دوجانبه نیز خواهد شد.

ارسال نظر

 
1