خبر فوری

 
 
کشته و زخمی شدن 17 تن در اثر انفجار بمب در منطقه کارادر کراچی
کد خبر :408598218

09:52 1401/02/27


برچسب ها : انفجار بمب, پلیس کراچی, موتورسیکلت بمب گذاری شده, نیروهای رنجرز, کراچی,

در اثر انفجار بمب در منطقه کارادر کراچی مرکز ایالت سند یک زن جان باخته و نزدیک به 16 تن دیگر نیز دچار جراحت شدند.


کراچی: به گزارش راز نیوز| در اثر انفجار بمب در منطقه کارادر کراچی مرکز ایالت سند یک زن جان باخته و نزدیک به 16 تن دیگر نیز دچار جراحت شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، شب گذشته انفجاری مهیب در بازار پوشاک اقبال واقع در نزدیکی مسجد میمن در منطقه کارادر شهر کراچی به وقوع پیوست که پس از این انفجار یک باب مغازه بوتیک دچار آتش گرفتگی شد که با اقدام فوری کسبه و تیم های امدادی اطفا شد.

بر اساس تحقیقات اولیه پلیس، این حادثه در اثر انفجار بمب کار گذاشته شده در داخل یک دستگاه موتورسیکلت صورت گرفت و هدف از این انفجار خودروی پلیس بود، به گفته شاهدان عینی پس از آنکه خودروی پلیس به موتورسیکلت مستقر در بازار نزدیک شد بمب کار گذاشته شده منفجر گردید که در اثر آن خودروی پلیس به صورت کامل منهدم شد.

به گفته شبیر سیتار رئیس پلیس شهر کراچی، زن جان باخته در این حادثه در داخل موتور سه چرخه حضور داشت و به دلیل حضور موتور سه چرخه در مجاورت موتورسیکلت بمب گذاری شده طعمه این انفجار شد.

طبق گفته پلیس هدف از این انفجار خودروی نیروهای پلیس بود و در نتیجه آن علاوه بر یک دستیار بازرس پلیس دو نیروی دیگر پلیس نیز زخمی شدند.

لازم به ذکر است این سومین انفجار طی یک ماه اخیر در شهر کراچی است که مسئولیت آن از سوی گروه های تجزیه طلب بلوچ و سندی بر عهده گرفته شد.

ششم اردیبهشت سال جاری یک انفجار انتحاری در مقابل درب موسسه آموزش زبان چینی واقع در دانشگاه کراچی به وقوع پیوست که در نتیجه آن 4 شهروند چینی کشته شدند.

گروه تجزیه طلب بلوچ موسوم به ارتش آزادی بخش بلوچ(BLA) در بیانیه ای مسئولیت این انفجار را بر عهده گرفت و اعلام نمود این انفجار انتحاری توسط یکی از زنان عضو تیپ مجید این سازمان صورت گرفت.

پس از آن در 22 اردیبهشت ماه نیز انفجاری دیگر منطقه صدر شهر کراچی را در نوردید که منجر به زخمی شدن یک تن و زخمی شدن تعدادی دیگر شد.

گروه جدایی طلب ارتش انقلابی سندو دیش(SRA) مسئولیت این اقدام را بر عهده گرفت.

ارسال نظر

 
1