خبر فوری

 
 
کشته و زخمی شدن چند تن از نیروهای نظامی پاکستان در عملیات های تروریستی تحریک طالبان
کد خبر :359773604

11:08 1401/10/01


برچسب ها : انفجار تروریستی, بنون, پذیرش مسئولیت حمله, پیشاور, تحریک طالبان پاکستان, تروریست, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, تروریسم, تیراندازی, حملات تروریستی, وزیرستان جنوبی, وزیرستان شمالی,

به گفته محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان TTP، طی عملیات های مختلف شبه نظامیان این سازمان، چندین تن از نیروهای نظامی پاکستان کشته و زخمی شده اند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| به گفته محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان TTP، طی عملیات های مختلف شبه نظامیان این سازمان، چندین تن از نیروهای نظامی پاکستان کشته و زخمی شده اند.

محمد خراسانی در پیامی با عنوان اطلاعات تکمیلی از عملیات علیه پایگاه دایره مبارزه با تروریسم در بنون، خبر داد که مجاهدین تعداد قابل توجهی اسلحه و خودروی زرهی ارتش را در اختیار گرفته بودند و براساس اطلاعات موثق، 40 نیروی نظامی پاکستان از جمله 6 افسر در این درگیری کشته و زخمی شده اند.

سخنگو در پیامی دیگر اظهار داشت: مجاهدین سازمان ساعت 11 روز چهارشنبه (30 آذر) طی عملیاتی یک نظامی ارتش پاکستان در منطقه کجوری بخش میرعلی از وزیرستان شمالی را با سلاح تک تیرانداز هدف قرار داده و به هلاکت رساندند.

محمد خراسانی گفت: مجاهدین صبح امروز چهارشنبه (30 آذر) در عملیاتی انفجاری یک کامیون نظامی ارتش در منطقه سپینکئی بخش سراروغه از وزیرستان جنوبی را با بمب کنار جاده ای هدف قرار دادند که منجر به کشته و زخمی شدن 10 نظامی شد.

وی در ادامه اظهار داشت که طی یورش نظامیان به منازل فامیل های مجاهدین، یک خانم زخمی شد و دو نفر هم دستگیر شدند که این اقدام معمولی آنها می باشد. ما در چند روز گذشته با ملایمت رفتار کرده ایم و از طرفی نیروهای پلیس اسیر را نیز آزاد کرده ایم، اما ارتش به همان سیاست وحشیانه پایبند است، مردم منطقه شاهد اوضاع هستند و می بینند که چه کسی چکار می کند! آنها به زودی نتایج این کارهای خود را خواهند دید.

این سخنگو در پیام دیگری بیان داشت: شب 30 آذر، مجاهدین طی عملیات تک تیرانداز علیه پاسگاه اچینی در پیشاور، یک نیروی پلیس را زخمی کردند.

ارسال نظر

 
1