خبر فوری

 
 
کشته و زخمی شدن نیروهای ارتش پاکستان
کد خبر :325040462

16:28 1397/07/28


برچسب ها : ارتش, بلوچستان, پاکستان,

خبرها حاکی از آن است که تعداد زیادی از نظامیان ارتش پاکستان ،طی درگیری میان ارتش و شبه نظامیان در منطقه پیدارک، کشته شده اند.


خبرها حاکی از آن است که تعداد زیادی از نظامیان ارتش پاکستان ،طی درگیری میان ارتش و شبه نظامیان در منطقه پیدارک، کشته شده اند. به گزارش خبرگزاری دی بلوچستان، اطلاعات حاصله حاکی از آن است که در اثر درگیری‌ها میان ارتش و شبه نظامیان، تعدادی از نظامیان ارتش کشته شده اند.

افراد کشته شده به بیمارستان انتقال یافته اند. براساس اطلاعات حاصله، در منطقه پیدارک / شمال تربت روز گذشته میان ارتش پاکستان و شبه نظامیان درگیری‌هایی بوجود آمد که منجر به کشته و زخمی شدن تعدای از نیرو های ارتش پاکستان شده است.

به گزارش خبرگزاری دی بلوچستان، به نقل از یک منبع آگاه در منطقه، وی گفته است که به دلیل آنکه درمیان کشته شدگان فرماندهان نیروی FC پاکستان نیز شامل بودند، برای انتقال آنها به طور فوری ارتش ،هلیکوپتر به منطقه اعزام کرد.

لازم به ذکر است که طی روزهای جاری در منطقه کیچ، شاهد افزایش عملیات‌ها از جانب گروه های آزادیخواه بوده ایم. طی دوهفته گذشته، دراثر دو عملیات از سوی گروه های آزادیخواه در مناطق تمپ و مند، 7 نظامی ارتش پاکستان کشته شده اند.

ارسال نظر

 
1