خبر فوری

 
کشته و زخمی شدن دست کم 4 تن در اثر انفجار در خودروی حامل دانشجویان چینی در کراچی
کد خبر :174372508

14:44 1401/02/06


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, انتحاری, انفجار, انفجار بمب, بلوچستان, پذیرش مسئولیت حمله, دانشگاه کراچی, گروه های مسلح بلوچ, کراچی,

در اثر انفجار مهیب در خودروی حامل دانشجویان چینی در نزدیکی دانشگاه کراچی دست کم ۲ تن کشته و دو نفر دیگر نیز زخمی شدند. تکمیلی: ارتش آزادی بخش بلوچ از گروه های مسلح تجزیه طلب بلوچستان در بیانیه ای مسئولیت این حمله را برعهده گرفت و گفت که یک زن انتحاری از فدائیان بلوچ، این حمله را انجام داده است.


کراچی: به گزارش راز نیوز| در اثر انفجار مهیب در خودروی حامل دانشجویان چینی در نزدیکی دانشگاه کراچی دست کم ۲ تن کشته و دو نفر دیگر نیز زخمی شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، یک دستگاه خودروی ون حامل دانشجویان تبعه چین که از دانشگاه کراچی به سوی محل اقامت این دانشجویان در حال حرکت بود طعمه انفجار قرار گرفت که در نتیجه آن خودروی مذکور به صورت کامل دچار حریق گردید و دو تن از سرنشینان این خودرو جان باختند.

تیم خنثی سازی بمب برای شناسایی نوع و نحوه این انفجار در محل حادثه فراخوانده شده است.

نیروهای امنیتی پلیس و رنجرز بلافاصله پس از این انفجار در محل حادثه حضور یافته و منطقه را به محاصره خود درآورده اند.

تیم های امدادی نیز با حضور فوری در محل حادثه عملیات امدادرسانی به مجروحان این حادثه را آغاز و مجروحان را به مراکز درمانی منتقل نمودند.

 

تکمیلی:

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادیبخش بلوچ طی بیانیه ای ضمن پذیرش مسئولیت این حمله، تصریح داشت: این حمله توسط یکی از اعضای تیپ مجید "مجید بیرگد" علیه افراد چینی صورت گرفته است.

به گفته سخنگو: عامل این حمله یک زن از فدائیان بلوچ به نام شاری بلوچ ملقب به برمش است که طی حمله انتحاری امروز خود، در مسیر مقاومت ملی بلوچ یک تاریخ جدیدی را رقم زد.

ارسال نظر

 
1