خبر فوری

 
 

کویته: به گزارش راز نیوز| دایره مبارزه با تروریسم پلیس شهر کویته از کشته شدن 5 عنصر مسلح طی عملیاتی در منطقه هزار گنجی کویته خبر داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم پلیس کویته طی بیانیه ای مدعی شد پس از دریافت اطلاعات محرمانه مبنی بر حضور تروریست ها، نیروهای مبارزه با تروریسم و ماموران سرویس های اطلاعاتی در منطقه هزار گنجی کویته وارد عملیات شدند که از جانب تروریست ها هدف تیراندازی قرار گرفتند.

سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم پلیس گفت: به دنبال این اقدام عناصر مسلح نیروهای مبارزه با تروریسم نیز به تیراندازی پرداختند و در نتیجه تبادل آتش میان دو طرف 5 تن از عناصر مسلح کشته شدند.

طبق گفته سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم پلیس از محل مخفیگاه این افراد تعدادی اسلحه به همراه مهمات جنگی کشف و ضبط گردید.

گفتنی است منابع بلوچ معتقدند دایره مبارزه با تروریسم پلیس ایالت بلوچستان با انجام عملیات های دروغین و ساختگی، افراد ربوده شده را به اتهام تروریست بودن به قتل می رساند.

طبق گفته منابع بلوچ، افراد ربوده شده در بند سرویس های اطلاعاتی پاکستان پس از آنکه تحویل مقامات دایره مبارزه با تروریسم می شوند در یک عملیات ساختگی به قتل می رسند.

پیش از این نیز در حالی که دایره مبارزه با تروریسم پلیس مدعی شده بود در یک عملیات اطلاعاتی 5 تروریست مسلح را به قتل رسانده است، اما طبق گفته منابع بلوچ و مقامات انجمن صدای افراد ربوده شده بلوچ تمامی افراد به قتل رسیده از مدت ها در بند سازمان های اطلاعاتی قرار داشتند و سازمان های اطلاعاتی پاکستان با این شیوه به قتل افراد ربوده شده بلوچ روی آورده است.

 

ارسال نظر

 
1