خبر فوری

 
 
کشته شدن 4 نظامی ارتش پاکستان در درگیری با عناصر تروریستی در شهرستان‌های بنون و وزیرستان شمالی
کد خبر :408075854

16:27 1402/03/13


برچسب ها : اداره روابط عمومی ارتش پاکستان, ارتش پاکستان, بنون, عناصر تروریستی, هلاکت تروریست ها, وزیرستان شمالی,

در نتیجه درگیری میان نیروهای ارتش پاکستان و عناصر تروریستی در شهرستان‌های بنون و وزیرستان شمالی ایالت خیبر پختون خوا چهار نظامی پاکستانی کشته شدند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در نتیجه درگیری میان نیروهای ارتش پاکستان و عناصر تروریستی در شهرستان‌های بنون و وزیرستان شمالی ایالت خیبر پختون خوا چهار نظامی پاکستانی کشته شدند.

طبق اعلام اداره روابط عمومی ارتش پاکستان، نیروهای امنیتی روز شنبه 13 خرداد ماه به دنبال دریافت اطلاعات محرمانه در خصوص مخفیگاه تروریست‌ها عملیاتی در شهرستان وزیرستان شمالی ایالت خیبر پختون خوا دو تروریست را به هلاکت رساندند.

در پی تبادل آتش صورت گرفته در این عملیات دو نظامی پاکستانی شامل سرجوخه ظهیر عباس با سن 38 سال از اهالی شهرستان خوشاب ایالت خیبر پختون خوا و نایب سرجوخه معراج الدین با سن 23 سال از اهالی دیره اسماعیل خان جان باختند.

علاوه بر این در یک عملیات جداگانه نیروهای ارتش پاکستان در منطقه جانی خیل شهرستان بنون ایالت خیبر پختون خوا نیز دو تروریست به هلاکت رسیدند.

در نتیجه این درگیری دو نظامی پاکستانی به نام های استوار دوم غلام مرتضی با سن 40 سال و ساکن شهرستان بهاولپور ایالت پنجاب و گروهبان یکم محمد انور با سن 41 سال و ساکن شهرستان سیالکوت ایالت پنجاب نیز جان باختند.

ارسال نظر

 
1