خبر فوری

 
 
کشته شدن 4 تن از اعضای ارتش آزادی بخش بلوچ در عملیات نیروهای امنیتی پاکستان
کد خبر :62147650

14:09 1398/12/07


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, سازمان مبارزه با تروریسم, نصیرآباد, نیروهای امنیتی اف سی, نیروهای امنیتی پاکستان, هرنائی,

در عملیات جداگانه نیروهای امنیتی پاکستان تحت عنوان عملیات ردالفساد در استان های هرنائی و نصیر آباد ایالت بلوچستان 4 عضو ارتش آزادی بخش بلوچ از جمله یک فرمانده کشته شدند.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز| در عملیات جداگانه نیروهای امنیتی پاکستان تحت عنوان عملیات ردالفساد در استان های هرنائی و نصیر آباد ایالت بلوچستان 4 عضو ارتش آزادی بخش بلوچ از جمله یک فرمانده کشته شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان روز سه شنبه در اقدام به انجام عملیات بر اساس اطلاعات محرمانه در استان هرنایی نمودند که در جریان این عملیات و درگیری مسلحانه دو تن از اعضای گروه ارتش آزادی بخش بلوچ کشته شدند، اسامی این دو تن چاکر چلگری و قادر چلگری اعلام شده است، همچنین یک تن از اعضای این گروه نیز پا به فرار گذاشته اند.

این دو نفر در عملیات های مختلف نظامی و اخاذی از جمله حمله به نیروهای امنیتی اف سی، بمب گذاری در مسیر نیروهای اف سی در منطقه شاهرگ، قتل پیمانکار معدن ذغال سنگ و دریافت باج از معادن ذغال سنگ حضور داشتند.

از این افراد تعداد 2 اسلحه اس ام جی، چهار عدد خشاب و یک عدد نارنجک دستی کشف و ضبط شده است.

همچنین طبق اعلام منابع آگاه امنیتی، یک عضو دیگر ارتش آزادی بخش بلوچ نیز در جریان درگیری با نیروهای مبارزه با تروریسم(CTD) در استان نصیرآباد ایالت بلوچستان کشته شد.

طبق اعلام منابع آگاه، این عملیات بر اساس اطلاعات محرمانه مبنی بر تلاش برخی از افراد ناشناس جهت انجام عملیات خرابکارانه برای منفجر نمودن خط لوله انتقال گاز صورت گرفته است.

بر اساس گفته مقامات سازمان مبارزه با تروریسم این فرد کشته شده در عملیات های مختلف خرابکارانه، حمله به تاسیسات دولتی و شهروندان عادی و اخاذی از مردم نقش داشته است.

ارسال نظر

 
1