خبر فوری

 
 
کشته شدن 33 شهروند پاکستانی عضو طالبان در شهر غزنی افغانستان
کد خبر :1584183645

00:21 1398/02/26


برچسب ها : ارتش آمریکا, ارتش افغانستان, پاکستان, تروریست, طالبان,

33 شهروند پاکستانی عضو گروه تروریستی طالبان در منطقه ی جنوب شرقی شهر غزنی افغانستان توسط نیروهای ارتش افغانستان و نیروی آمریکایی کشته شدند.


به گزارش راز نیوز: به گفته پلیس مرکزی طی درگیری نیروهای امنیتی با گروه تروریستی طالبان، 42 عضو گروه تروریستی طالبان کشته شدند که 33 نفر از آنان شهروند پاکستانی بودند که مدت ها در این گروه تروریستی فعالیت میکردند و همچنین در آخرین عملیات در منطقه ی اندر نیز حضور داشتند.

طبق اطلاعات به دست آمده : این درگیری در روز دوشنبه توسط نیروهای ارتش افغانستان و نیروی آمریکا علیه گروه تروریستی طالبان در منطقه ی جنوب شرقی شهر غزنی افغانستان اتفاق افتاد که در نتیجه آن 42 عضو گروه ترویستی طالبان به هلاکت رسیدند که 33 نفر از آنان از شهروند پاکستانی بودند که مدت ها در این گروه تروریستی فعالیت میکردند.

طبق اطلاعات به دست آمده تا کنون گروه تروریستی طالبان هیچ بیانیه ای مبنی بر این حمله و خسارت های جانی و مالی گزارش نداده است.

وزارت دفاع افغانستان در بیانیه ای اعلام کرده بود 11 تن از اعضای گروه ترویستی که کشته شده بودند 4 نفر از آنان از شهروندان پاکستانی عضو این گروه بودند که در عملیاتی در روستایی در شرق غزنی به نام گوسفندی مورد هدف قرار گرفتند.

همچنین لازم به ذکر است که پس از پایان این درگیری نیروهای پلیس تعداد زیادی اسلحه و گلوله به همراه اسناد عملیاتی کشف و ضبط نمودند.

ارسال نظر

 
1