خبر فوری

 
کشته شدن 30 نیروی پلیس بر اثر حمله طالبان در ولایت فراه افغانستان
کد خبر :292139726

11:22 1397/08/25


برچسب ها : افغانستان, طالبان افغانستان, فراه,

بر اثر حمله طالبان به یک پاسگاه ایست و بازرسی پلیس واقع در منطقه خاک سفید،30 نیروی پلیس از جمله یک فرمانده پلیس کشته شدند.


 

کابل:به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری آسوشیتد پرس،بر اثر حمله طالبان به یک پاسگاه ایست و بازرسی پلیس واقع در منطقه خاک سفید،30 نیروی پلیس از جمله یک فرمانده پلیس کشته شدند.

دادالله قانع، عضو شورای ولایتی فراه روز پنج شنبه به آسوشیتدپرس گفت:حمله طالبان به یک پاسگاه ایست و بازرسی پلیس منطقه خاک سفید از بعد از ظهر چهارشنبه آغاز گردید و به مدت بیش از چهار ساعت ادامه یافت.

سمیع الله صمیم، نماینده مردم ولایت فراه در پارلمان افغانستان خبر داد که فرمانده پلیس منطقه خاک سفید نیز در میان کشته شدگان این حمله است.

طالبان توانست پس از این حمله مقادیر زیادی اسلحه و مهمات را از این منطقه به غارت ببرد.

صمیم در ادامه افزود:دولت افغانستان نیز در واکنش به این حمله طالبان توانست،با حمله هوایی علیه مواضع گروه تروریستی طالبان،17 تن از نیروهای نظامی این گروه را به هلاکت برساند.

طالبان در روزهای اخیر،حملات خود علیه نیروهای امنیتی پلیس و ارتش را شدت بخشیده و توانسته است میزان قابل توجهی به نیروهای دولت افغانستان خسارت وارد نماید.

با وجود آنکه مقامات افغانستان از انتشار آمار رسمی تلفات نیروهای امنیتی افغانستان خودداری می نمایند،اما میتوان تخمین زد روزانه تعداد 45 نیروی امنیتی اعم از نیروهای پلیس و ارتش کشته و زخمی می شوند.

ارسال نظر

 
1