خبر فوری

 
 
کشته شدن 3 شبه نظامی بلوچ و دو شهروند دیگر در عملیات نیروهای ارتش پاکستان در کیچ
کد خبر :1018251039

14:52 1399/09/18


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد مسلح بلوچ, زامران, شبه نظامیان بلوج, شهروندان بلوچ, گروه های مسلح بلوچ, کیچ,

نیروهای ارتش پاکستان طی عملیات های جداگانه در استان کیچ ایالت بلوچستان سه شبه نظامی بلوچ و به شهروند غیر نظامی بلوچ را به قتل رساندند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| نیروهای ارتش پاکستان طی عملیات های جداگانه در استان کیچ ایالت بلوچستان سه شبه نظامی بلوچ و به شهروند غیر نظامی بلوچ را به قتل رساندند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، در جریان عملیات نیروهای ارتش پاکستان در منطقه زامران بلوچستان واقع در نزدیکی مرز ایران سه شبه نظامی بلوچ وابسته به گروه های مسلح آزادی خواه بلوچ کشته شدند.

منابع آگاه اسامی این سه نفر را اینگونه اعلام کرده اند: مختار نور حسین از اهالی منطقه ملک آباد تمپ، عزیز احمد فرزند عبدالله آکا از اهالی ملک آباد تمپ و ساجد از اهالی منطقه گدگی بالگتر.

طبق گفته منابع آگاه نیروهای ارتش پاکستان بلافاصله پس از پایان درگیری ها اجساد این افراد را به بیمارستان آموزشی منطقه تربت منتقل نمودند.

تاکنون هیچکدام از گروه های مسلح آزادی خواه بلوچ بیانیه ای در این خصوص صادر نکرده است.

از سوی دیگر نیروهای ارتش پاکستان در یک عملیات ساختگی در منطقه هیرونک از توابع کیچ دو شهروند غیرنظامی به نام های محمد حنیف فرزند میران از اهالی تجابان و امیربخش فرزند زباد از اهالی سنگ آباد را به قتل رساندند.

ارسال نظر

 
1