خبر فوری

 
 
کشته شدن 2 نوجوان کشمیری در اثر تیراندازی ارتش هند در منطقه راجپوره کشمیر
کد خبر :340701736

11:38 1397/11/12


برچسب ها : ارتش هند, سری نگر, کشمیر,

نیروهای امنیتی ارتش هند پس از به محاصره درآوردن منطقه، 2 نفر از جوانان منطقه را به ضرب گلوله کشتند و دسترسی مردم محلی به سرویس های اینترنت و تلفن همراه را در مناطق پلواما و شوپیان قطع نمودند.


 

سری نگر: به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری جیو، نیروهای ارتش هند با به محاصره درآوردن منطقه راجپوره کشمیر، 2 نوجوان را به ضرب گلوله کشتند.

بر اساس گزارش رسانه های کشمیری، نیروهای امنیتی ارتش هند پس از محاصره مناطق شهری راجپوره از توابع پلواما، به بازرسی و جستجوی منازل پرداختند.

طبق این گزارش نیروهای امنیتی ارتش هند پس از به محاصره درآوردن منطقه، 2 نفر از جوانان منطقه را به ضرب گلوله کشتند و دسترسی مردم محلی به سرویس های اینترنت و تلفن همراه را در مناطق پلواما و شوپیان قطع نمودند.

مردم محلی کشمیر در اعتراض به جنایات نیروهای امنیتی ارتش هند به خیابان ها آمده و دست به تظاهرات شدید علیه نیروهای امنیتی نمودند که نیروهای امنیتی به منظور متفرق نمودن معترضین اقدام به استفاده از گاز اشک آور علیه معترضین نمودند.

طبق گزارش رسانه های کشمیر، تعداد 18 نفر از مردم کشمیر طی ماه جاری میلادی بر اثر اقدامات نیروهای امنیتی هند جان باختند و 126 تن دیگر نیز زخمی شدند.

نیروهای امنیتی همچنین 4 منزل متعلق به مردم محلی را تخریب نمودند.

بر اساس گزارش خبرگزاری کشمیر، نیروهای امنیتی ارتش هند با استفاده از گلوله، سلاح های ساچمه ای و گاز اشک آور، معترضین کشمیر را زخمی نموده اند و نیروهای امنیتی ارتش هند طی ماه گذشته تعداد 93 نفر از رهبران آزادی خواه کشمیر را بازداشت نمودند.

ارسال نظر

 
1