خبر فوری

 
 
کشته شدن 2 سرباز ارتش پاکستان و 3 عضو جوخه مرگ در ایالت بلوچستان
کد خبر :1380889724

10:28 1401/08/21


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, بلوچستان, پذیرش مسئولیت حمله, تمپ, جوخه مرگ, جیئند بلوچ, زامران, سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ, شهرستان کیچ,

سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ اعلام کرد: نیروهای ما طی 2 حمله در مناطق زامران و تمپ شهرستان کیچ 2 سرباز ارتش پاکستان و 3 عضو جوخه مرگ وابسته به سازمان های اطلاعاتی این کشور را به هلاکت رساندند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز | جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ اعلام کرد: نیروهای ما طی 2 حمله در مناطق زامران و تمپ شهرستان کیچ 2 سرباز ارتش پاکستان و 3 عضو جوخه مرگ وابسته به سازمان های اطلاعاتی این کشور را هلاک و چند سرباز پاکستانی و چند عضو جوخه مرگ دیگر را زخمی کردند.

وی افزود: نیروهای ما در شهر کور منطقه زامران شهرستان کیچ در نزدیک مرز ایران و پاکستان به یک گروه از سربازان ارتش پاکستان که در حال محافظت از پرسنل در حال حصارکشی بودند، حمله کرده و 2 سرباز ارتش پاکستان را هلاک و یک سرباز دیگر را زخمی کردند.

وی گفت: گروه عملیات تاکتیکی ویژه ارتش آزادی بخش بلوچ نیز در منطقه تمپ شهرستان کیچ پس از دریافت اطلاعات محل استقرار نیروهای ارتش پاکستان و نیروهای جوخه مرگ از جمله حمید فرمانده این گروه و باند کلبر شهاب او، به محل اعزام شده و 2 خودروی حامل اعضای جوخه مرگ را هدف قرار دادند.

وی همچنین گفت: طی این حمله 3 عضو جوخه مرگ به نام حنیف فرزند محمد ساکن بالیچه تلکان، امجد و بالاچ فرزند تاپی ساکن پلاآباد هلاک و چند عضو دیگر این گروه زخمی شدند. اعضای جوخه مرگ با حمایت ارتش پاکستان، به اخاذی، دزدی و شرکت در عملیات های ارتش پاکستان علیه نیروهای آزادی بخش بلوچ مشغول هستند. شکایت های متعدد مردم علیه این گروه از گذشته تا کنون به دست ما می رسید.

وی سپس گفت: ارتش آزادی بخش بلوچ، نیروهای ارتش اشغالگر پاکستان و گروه های وابسته به آن را به خاطر ظلم به مردم بلوچ مجازات خواهد کرد. ما به تمام گروه های وابسته به ارتش اشغالگر پاکستان هشدار می دهیم که از اقدامات خصمانه خود به خاطر به دست آوردن کمی پول دست بردارند، در غیر این صورت برای عاقبت وحشتناک خود آماده شوند.

ارسال نظر

 
1