خبر فوری

 
 

 

لاهور: به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری اکسپرس، بر اثر بمباران مجدد نیروهای مرزبانی هند به سمت خط مرزی پاکستان در نقاط مختلف، 2 نفر از شهروندان مرزنشین پاکستانی کشته و 4 تن دیگر نیز زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، نیروهای مرزبانی هند، حوالی ساعت 14 بعد از ظهر روز گذشته به وقت محلی، بدون هیچ علتی اقدام به تیراندازی و بمباران به سمت خاک پاکستان در مناطق شهری چکوتی، پاندو و کلانه نمودند که بر اثر آن یک مرد میانسال به نام غلام محمد فرزند محمد شیر و یک زن به نام نوشهاده همسر عبدالرحمن اعوان جان باختند و 4 تن دیگر نیز به نام های راجا محمود، زاهده بیبی و 2 فرد ناشناس زخمی شدند.

بنابر گزارش این خبرگزاری در اثر این بمباران، ساختمان های مختلف در منطقه مرزی به همراه دو دستگاه خودروی آمبولانس و سواری دچار آسیب شدند.

همچنین شهروندان مرزنشین پاکستانی نیز به مناطق امن نقل مکان نموده اند و کامیون ها و خودروهای سنگین حمل بار موجود در مرکز تجاری چکوتی نیز که آماده حرکت به سمت منطقه کشمیر بودند به سمت مناطق امن تغییر مسیر داده اند و بازار چکوتی نیز تعطیل گردیده است.

نیروهای مرزبانی ارتش پاکستان نیز در واکنش به تیراندازی نیروهای هند، پاسخ مناسب و کوبنده ای به نیورهای مرزبانی هند داده اند، بر اثر تیراندازی متقابل میان نیروهای دو طرف خوف و هراس در منطقه سایه افکنده است.

مردم محلی بار دیگر از دولت درخواست کرده اند پناهگاه های ضد بمب برای حفاظت از جان مردم مرزنشین را بازسازی نمایند، همچنین با توجه به اقدامات امنیتی و حفاظتی، امروز دوشنبه تمامی مدارس و آموزشگاه ها در مناطق چکوتی، کلانه و پاندو تعطیل گردیده اند.

ارسال نظر

 
1