خبر فوری

 
 
کشته شدن 185 نفر در اثر انفجار بمب در کلیسا و هتل در سریلانکا
کد خبر :143935963

16:37 1398/02/01


برچسب ها : انفجار بمب, سریلانکا, کشتار دسته جمعی,

کلمبیا : انفجار 8 بمب و مواد منفجره در 3 کلیسا و 3 هتل باعث کشته شدن 185 نفر شد در حالی که 400 نفر نیز به شدت زخمی شدند ، در حالی که در کل منطقه تا اطلاع ثانویه حکومت نظامی اعلام شد.


 

 

 

 

 

کلمبیا : انفجار 8 بمب و مواد منفجره در 3 کلیسا و 3 هتل باعث کشته شدن 185 نفر شد در حالی که 400 نفر نیز به شدت زخمی شدند ، در حالی که در کل منطقه تا اطلاع ثانویه حکومت نظامی اعلام شد.

طبق اطلاعات به دست آمده : انفجار 8 بمب و مواد منفجره در مناطق مختلف کلمبیا و در شهر های اطراف در 3 کلیسا و 3 مکان مسکونی از جمله هتل باعث کشته شدن 185 نفر شد در حالی که 400 نفر نیز به شدت زخمی شدند و همچنین مراکز پزشکی تمام افراد زخمی شده را برای درمانی به بیمارستان منتقل نمودند.

پالا سریسینا رئیس جمهور سریلانکا طی بیانیه خطاب به مردم انفجار بمب در کلیسا ها و مکان مسکونی در سریلانکا را محکوم کرد و اعلام نمود که از 6 بامداد الی 6 عصر دولت حکومت نظامی می باشد.

در حالی که 22 الی 23 اوریل ، تعطیلات رسمی در کل کشور اعلام شد ، همچنین رئیس جمهور این اقدام را برای غلبه بر تظاهرات و اعتراضات مردم نیز انجام داد.

همچنین لازم به ذکر است که در این حادثه ی انفجار 5 زن اهل کشور پاکستان نیز به شدت زخمی شدند که توسط نیروهای امداد به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری اکسپرس : این انفجار در شهر های باتی کالوا و کاتوواپتیا در هتل و کلیسا های مختلف اتفاق افتاد ، همچنین طی اطلاعات به دست آمده به دلیل وجود تعداد زیادی از مردم در این اماکن خسارت جانی بسیاری متحمل گردید تمام اداره و سازمان های درمانی و امنیتی در حال آماده باش می باشند.

طبق گفته پلیس : نیروهای امنیتی کل مناطق را در محاصره خود در آورده و عملیات جمع آوری اطلاعات و تحقیقاتی خود را آغاز نمودندو همچنین تا کنون هیچ گروه تروریستی مسؤولیت این حمله و انفجار را بر عهده گرفته است.از سوی دیگر : رانیل وکریمی سنگهه نخست وزیر سریلانکا انفجار را به شدت محکوم نمود.

محکوم نمودن این انفجار توسط مقامات پاکستانی

عمران خان نخست وزیر پاکستان این حادثه انفجار را به شدت محکوم نمود و گفت که خسارت جانی زیادی در این حادثه متحمل این کشور شد و عاملان این حادثه با کشتن مردم مظلوم به هیچ یک از اهداف خود نخواهند رسید.

همچنین شاه محمود قریشی این حادثه ی انفجار را محکوم نمود و گفت این یک ظلم دیگری علیه مردم بی گناه است.

ارسال نظر

 
1