خبر فوری

 
کشته شدن 15 سرباز ارتش پاکستان و 3 عضو ارتش آزادی بخش بلوچ در شهرستان بولان
کد خبر :430524370

11:13 1401/08/20


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, بلوچستان, پذیرش مسئولیت حمله, جیئند بلوچ, سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ, شهرستان بولان, عملیات ارتش پاکستان, نیروهای ارتش پاکستان, کماندو,

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ اعلام کرد: طی درگیری نیروهای ارتش پاکستان با نیروهای ما در منطقه گمسان شهرستان بولان، 15 سرباز ارتش پاکستان هلاک و بیش از 12 سرباز ارتش این کشور زخمی شدند. 3 نفر از نیروهای ما نیز با پیروی از فلسفه گلوله آخر به شهادت رسیدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز | جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ اعلام کرد: طی درگیری نیروهای ارتش پاکستان با نیروهای ما در منطقه گمسان شهرستان بولان، 15 سرباز ارتش پاکستان هلاک و بیش از 12 سرباز ارتش این کشور زخمی شدند. 3 نفر از نیروهای ما نیز با پیروی از فلسفه گلوله آخر به شهادت رسیدند.

وی افزود: نیروهای ارتش پاکستان در تاریخ  8 آبان 1401 (31 اکتوبر سال 2022) به طور همزمان در مناطق کمان، اُچ کمان، گمبدی، پیرانی، پراه، یخو، تکری و نواحی دیگر شهرستان های بولان و هرنائی عملیات کرده و تمام راه های زمینی را در این مناطق مسدود کردند.

وی در ادامه گفت: 3 نفر از نیروهای ما در مناطق مذکور با استفاده از تاکتیک های جنگی طی یک هفته چند بار به نیروهای ارتش پاکستان حمله کرده و چندین نفر از آن ها را هلاک و زخمی کردند. نیروهای ارتش پاکستان نیز پس از یک هفته با تحمل خسارات جانی و مالی سنگین مجبور به عقب نشینی شدند.

وی گفت: نیروهای بزدل ارتش پاکستان طی این درگیری ها در مناطق مختلف، زنان و بچه ها را ربوده و به عنوان سپر انسانی از آن ها استفاده کردند. نیروهای ما طی حملات متعدد خود 15 سرباز ارتش پاکستان از جمله 8 کماندو نیروهای ویژه ارتش این کشور را به هلاکت رسانده و بیش از 12 سرباز را زخمی کردند. طی این حملات مخفیگاه ها و مکان های نگهداری آذوقه ارتش پاکستان نیز منهدم شد. پس از این حملات نمونه نیروهای ما به ارتش پاکستان، ارتش این کشور به عقب رانده شد.

وی همچنین گفت: نیروهای ما در آخرین حمله خود به نیروهای ارتش پاکستان در حال نبرد با تعداد زیادی از نیروهای ارتش پاکستان بودند که پس از تمام شدن مهمات، با پیروی از فلسفه گلوله آخر به سرهای خود شلیک کرده و به شهادت رسیدند.

وی سپس گفت: اسامی 3 عضو شهید ارتش آزادی بخش بلوچستان، درمحمد سمالانی معروف به روستو فرزند امیر بخش سمالانی، میشدار سمالانی معروف به نصیب الله فرزند کرم خان سمالانی و خیربخش سمالانی معروف به فرید فرزند نبی بخش سمالانی ساکن منطقه سنگان شهر سبی می باشد.

وی در اداکه گفت: این 3 عضو شهید شده ما از 4 سال قبل تا کنون شجاعانه و با اشتیاق در حال انجام وظایف ملی خود بودند. ارتش آزادی بخش بلوچ انتقام خون این شهدای خود را با دستیابی به هدف آن ها یعنی استقلال کامل بلوچستان خواهد گرفت. ما یک بار دیگر اعلام می کنیم که حملات ما به ارتش پاکستان و گروه های وابسته به آن تا استقلال کامل بلوچستان ادامه خواهد یافت.

ارسال نظر

 
1