خبر فوری

 
 
کشته شدن 10 شبه نظامی جدایی طلب بلوچ در عملیات نیروهای امنیتی پاکستان در منطقه هوشاب
کد خبر :393983236

09:31 1400/12/05


برچسب ها : اداره روابط عمومی ارتش پاکستان, ارتش پاکستان, جدایی طلب, شهرستان کیچ, عملیات نظامی, گروه های مسلح بلوچ, هوشاپ,

ارتش پاکستان از کشته شدن 10 تن از شبه نظامیان عضو گروه های جدایی طلب بلوچ طی عملیاتی در منطقه هوشاب از توابع شهرستان کیچ در ایالت بلوچستان خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش پاکستان از کشته شدن 10 تن از شبه نظامیان عضو گروه های جدایی طلب بلوچ طی عملیاتی در منطقه هوشاب از توابع شهرستان کیچ در ایالت بلوچستان خبر داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، اداره روابط عمومی ارتش پاکستان در بیانیه ای اعلام نمود: در جریان عملیات نیروهای ارتش پاکستان در هوشاب 10 تروریست از جمله یکی از فرماندهان ارشد آنان به آصف معروف به مُکش به هلاکت رسیدند.

روابط عمومی ارتش پاکستان در ادامه این بیانیه مدعی شد این افراد در عملیات های تروریستی در تربت و پسنی مشارکت داشتند، از این افراد حجم قابل توجهی از سلاح و مهمات کشف و ضبط شده است که در حمله به نیروهای امنیتی مورد استفاده قرار می گرفت.

روابط عمومی ارتش پاکستان تاکید کرد عملیات های ما تا پایان کامل تروریست ها تداوم خواهد داشت و ما هیچگاه اجازه نخواهیم داد روند ثبات و توسعه در بلوچستان تخریب گردد.

ارسال نظر

 
1