خبر فوری

 
کشته شدن یک کودک 10 ساله در حین درگیری پلیس
کد خبر :632115080

10:29 1397/05/28


پلیس کراچی اذعان کرد که در 13 اوت یک دختر 10 ساله در اثر تیراندازی پلیس جان خود را از دست داد .


کشته شدن یک کودک 10 ساله در حین درگیری پلیس

 

پلیس کراچی اذعان کرد که در 13 اوت یک دختر 10 ساله در اثر تیراندازی پلیس جان خود را از دست داد .

 

معاون کل بازرس پلیس جاوید عالم ابرو در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت : دختر بچه 10 ساله توسط پلیس به صورت غیر عمد مورد تیر اندازی قرار گرفت و در اثر آن جان خود را از دست داد.

 

ایشان افزودند : افسر پلیس مربوطه در دادگاه نظامی مورد محاکمه قرار خواهد گرفت.

 

در ادامه افزود : در شب حادثه بسیاری از مردم از ماموران گشت شکایت هایی تنظیم کردند ، دو فرد مسلح ، در حالی که سوار بر وسیله نقلیه عمومی بودند ، مردمی که از آن جا عبور می کردند را دنبال میکردند و اشیای قیمتی آنها را می دزدیدند.

 

جاوید عالم ابرو افزود : پلیس پس از کمی  تلاش به محض شناسایی افراد ، مورد تیر اندازی سارقین  قرار گرفت که پلیس هم در جواب آنها شروع به تیراندازی کرد ، در اثر این حادثه یک تروریست کشته شد در حالی که دیگری فرار کرد .

 

افسر پلیس گفت : در حین تیر اندازی چند دقیقه بعد متوجه شدم که درون وسیله نقلیه یی که از آنجا عبور میکرد دختر بچه 10 ساله موجود بود که متاسفانه در اثر تیراندازی جان خود را از دست داده .

 

معاون کل بازرس پلیس از این که دختر بچه 10 ساله جان خود را از دست داده بود بسیار ناراحت بود ، درادامه افزود : پلیس موظف است که وظیفه خود را در مقابل سارقین انجام دهد در غیر این صورت باعث از دست دادن نیروهای پلیس خواهند شد .

 

افسر ارشد گفت که او از مقامات بلندپایه درخواست کرده است که سلاح هایی را که برای پلیس در دسترس هستند را تغییر دهند ، زیرا اسحله ak-47  بسیار برای پلیس خطرناک می باشد.

 

وی افزود : تحقیقات تکمیل شده است و براساس گزارش تحقیق برای ارسال گزارش اطلاعاتی برای اقدام قانونی علیه این پلیس صادر شده است.

ارسال نظر

 
1