خبر فوری

 
 
کشته شدن یک پیمانکار دولتی پاکستان در نتیجه حمله تروریستی تحریک طالبان پاکستان در وزیرستان جنوبی
کد خبر :2057323710

13:52 1401/06/22


برچسب ها : ارتش پاکستان, ایست و بازرسی, تحریک طالبان پاکستان, سخنگوی تحریک طالبان پاکستان, محمد خراسانی, نیروهای امنیتی پاکستان, نیروهای مسلح پاکستان, وزیرستان جنوبی,

در اثر انفجار در نزدیکی یک خودرو در وزیرستان جنوبی ایالت خیبر پختون خوا یک پیمانکار دولتی به نام انور سلیمان خیل جان باخت.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در اثر انفجار در نزدیکی یک خودرو در وزیرستان جنوبی ایالت خیبر پختون خوا یک پیمانکار دولتی به نام انور سلیمان خیل جان باخت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، انور سلیمان خیل که به منظور بررسی پروژه در حال انجام دولتی در منطقه کوهستانی بوغ نارائی حضور یافته بود توسط بمب کار گذاشته شده از سوی تروریست های ناشناس هدف قرار گرفت.

پلیس محلی با تایید وقوع این حادثه تروریستی اعلام داشت: حادثه مذکور عصر روز یکشنبه در منطقه کجه پنگاه واقع در حوزه استحفاظی بخش برمل اعظم ورسک شهرستان وزیرستان جنوبی به وقوع پیوست که در نتیجه آن پیمانکار دولتی جان باخت.

به گفته وی این حادثه در نتیجه انفجار بمب کنار جاده ای کنترل از راه دور صورت گرفت، نیروهای پلیس بلافاصله پس از این انفجار در محل حادثه حضور یافته و منطقه را تحت محاصره درآوردند.

از سوی دیگر گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در بیانیه ای مدعی شد پروژه نهادهای امنیتی پاکستان برای ایجاد یک مرکز ایست و بازرسی در وزیرستان جنوبی را نافرجام گذاشت.

محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در این بیانیه اعلام داشت: طی یک انفجار نایب سرجوخه منیر و یک مهندس را هدف قرار دادیم که منجر به زخمی شدن هر دوی آنان شد.

ارسال نظر

 
1