خبر فوری

 
 
کشته شدن یکی از اعضای جوخه مرگ در تیراندازی افراد مسلح ناشناس
کد خبر :696235044

11:33 1399/07/07


برچسب ها : ارتش پاکستان, تیراندازی, جوخه مرگ, گروه های مسلح بلوچ, هوشاپ, کیچ,

در پی تیراندازی افراد مسلح ناشناس در منطقه هوشاپ دمب از توابع کیچ یکی از اعضای گروه های تبهکار تحت حمایت ارتش پاکستان موسوم به جوخه مرگ کشته شد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| در پی تیراندازی افراد مسلح ناشناس در منطقه هوشاپ دمب از توابع کیچ یکی از اعضای گروه های تبهکار تحت حمایت ارتش پاکستان موسوم به جوخه مرگ کشته شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، افراد مسلح ناشناس صبح روز گذشته با تیراندازی در منطقه هوشاپ دمب واقع در استان کیچ فردی به نام الهی بخش فرزند دلدار را به قتل رساندند، گفته می شود وی از اعضای گروه های تبهکار موسوم به جوخه های مرگ که از حمایت ارتش پاکستان برخوردارند می باشد.

جوخه های مرگ که حمایت همه جانبه سازمان های امنیتی و ارتش پاکستان را به دنبال دارند، در اذیت و آزار شهروندان بلوچ، جاسوسی گروه های جدایی طلب بلوچ و همکاری با سازمان های امنیتی جهت بازداشت شهروندان بی گناه بلوچ نقش ویژه و مستقیم دارند.

لازم به ذکر است گروه های جدایی طلب مسلح بلوچ که آرمان بلوچستان آزاد را دنبال می کنند، نظامیان ارتش پاکستان، نیروهای مسلح و تمامی گروه های وابسته به این نهادهای نظامی و امنیتی را هدف حملات خود قرار می دهند، اما تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این اقدام را بر عهده نگرفته است.

ارسال نظر

 
1