خبر فوری

 
 
کشته شدن معاون سابق بازرس کل پلیس کویته بر اثر تیراندازی افراد ناشناس
کد خبر :827701442

09:34 1397/08/27


برچسب ها : پلیس کویته, تیراندازی, محمد نعیم کاکر, کویته,

بر اثر تیراندازی افراد ناشناس در منطقه مسکونی نیروهای پلیس،محمد نعیم کاکر افسر بازنشسته و معاون سابق بازرس کل پلیس کویته کشته شد.


 

کویته:به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری دان،بر اثر تیراندازی افراد ناشناس در منطقه مسکونی نیروهای پلیس،محمد نعیم کاکر افسر بازنشسته و معاون سابق بازرس کل پلیس کویته کشته شد.

بر اساس این گزارش،وی شب شنبه پس از اقامه نماز عشاء در حین بازگشت به منزل،مورد تیراندازی افراد ناشناس موتور سوار قرار گرفت و مجروح شد،اما پس از انتقال به بیمارستان CMH کویته،به علت شدت جراحات وارده درگذشت.

افسران بلندپایه پلیس بلافاصله پس از باخبر شدن از این حادثه،به همراه نیروهای خود وارد منطقه شدند و تمامی خیابان های منتهی به حادثه را به منظور جستجوی عاملان این تیراندازی مورد محاصره قرار دادند.

از محل حادثه تعداد 5 پوکه مربوط به اسلحه کلت موسوم به 22BORE کشف گردیده است که در وقایع ترور مشابه نیز از همین نوع اسلحه برای هدف قرار دادن نیروهای پلیس استفاده شده است.

عبدالرزاق چیمه معاون بازرس کل پلیس کویته در این باره میگوید عاملان این حادثه بلافاصله پس از تیراندازی،از محل حادثه گریخته اند.

وی گفت:تاکنون نمیتوان مشخص نمود این حمله،ترور بوده است یا خیر،تا کنون هیچ گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است.

حملات علیه نیروهای پلیس کویته در روزها و ماههای اخیر شدت گرفته است به طوری که طی سال جاری بیش از 40 تن از نیروهای پلیس در سطح شهر کویته هدف حملات انتحاری و تیراندازی از سوی افراد ناشناس قرار گرفته اند.

در اوایل سال جاری و در تاریخ 16 جنوری،نصیر احمد بر اثر تیراندازی افراد ناشناس در خیابان رئیسانی شهر کویته کشته شد و تنها 2 روز پس از این حادثه یعنی در 18 جنوری،دو نیروی پلیس در خیابان زوغون شهر کویته هدف تیراندازی افراد ناشناس قرار گرفتند.

همچنین بر اثر تیراندازی و حمله با نارنجک علیه معاون سرپرست پلیس به نام حمید الله در خیابان اسمگلی کویته،دو تن از نیروهای پلیس کشته شدند.

در تاریخ 24 آوریل نیز بر اثر یک حمله انتحاری علیه نیروهای پلیس در خیابان فرودگاه شهر کویته،6 تن از نیروهای پلیس کشته شدند و در همان روز یک حمله انتحاری علیه نیروهای اف سی،ناکام گذاشته شد.

یک ماه بعد در تاریخ 28 می،بر اثر تیراندازی افراد ناشناس در خیابان سرکی،2 نیروی پلیس کشته شدند.

در تاریخ 25 جولای و در هنگام انتخابات، بر اثر یک حمله انتحاری علیه کارناوال عبدالرزاق چیمه معاون بازرس کل پلیس کویته،بیش از 30 تن از نیروهای پلیس و شهروندان غیرنظامی کشته شدند،اما عبدالرزاق چیمه از این حادثه جان سالم به در برد.

در تاریخ 25 اکتبر نیز بر اثر تیراندازی افراد ناشناس در منطقه نوا کلی شهر کویته،یک افسر پلیس به نام محمد موسی کشته شد.

ارسال نظر

 
1