خبر فوری

 
 
کشته شدن فرمانده یو بی ای توسط مزدوران ارتش پاکستان در استان سیستان و بلوچستان
کد خبر :1083656670

14:41 1401/05/28


برچسب ها : ارتش پاکستان, ارتش متحد بلوچ, سخنگوی ارتش متحد بلوچ, سیستان و بلوچستان, مزار بلوچ,

مزار بلوچ سخنگوی ارتش متحد بلوچ در بیانیه اعلام کرد: معراج رستم جان ملقب به حاکم دومین فرمانده قرارگاه زامران که برای دید و بازدید بستگان خود به استان سیستان و بلوچستان ایران سفر کرده بود توسط مزدوران ارتش پاکستان در منطقه درگس بخش باهوکلات شهرستان دشتیاری به قتل رسید.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز | مزار بلوچ سخنگوی ارتش متحد بلوچ در بیانیه اعلام کرد: معراج رستم جان ملقب به حاکم دومین فرمانده قرارگاه زامران که برای دید و بازدید بستگان خود به استان سیستان و بلوچستان ایران سفر کرده بود توسط مزدوران ارتش پاکستان در منطقه درگس بخش باهوکلات شهرستان دشتیاری به قتل رسید.

وی افزود: معراج رستم مبارز جسور و غیور از سال 2013 در جنبش آزادی بخش ملی بلوچ فعالیت می کرد و پس از آن در سال 2018 وارد ارتش متحد بلوچ شد و از این بستر با ارتش اشغالگر پاکستان در حال مبارزه بود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: برخی عناصر در خصوص درگذشت معراج رستم تبلیغات منفی می کنند که ما به شدت تکذیب می کنیم و به مبلغان این عناصر توطئه گر هشدار می دهیم که از چنین حربه هایی دست بردارند.

مزار بلوچ در پایان افزود: ارتش متحد بلوچ به پاس خدمات ملی و درگذشت این مبارز بی باک بلوچ، ادای احترام می کند و تا پای جان برای آزادی سرزمبن بلوچستان با ارتش اشغالگر پاکستان خواهد جنگید.

ارسال نظر

 
1