خبر فوری

 
 
کشته شدن فرمانده کلیدی گروه طالبان پاکستان در افغانستان
کد خبر :363938462

18:16 1399/06/23


برچسب ها : افغانستان, سخنگوی گروه طالبان پاکستان, شهریار محسود, طالبان پاکستان, نصرت الله نصرت,

شهریار محسود یکی از فرماندهان مهم گروه طالبان پاکستان در حمله انفجار بمب کنترل از راه دور در استان کنر افغانستان کشته شد.


افغانستان: به گزارش راز نیوز| شهریار محسود یکی از فرماندهان مهم گروه طالبان پاکستان در حمله انفجار بمب کنترل از راه دور در استان کنر افغانستان کشته شد.
طبق اطلاعات بدست آمده، خودروی شهریار محسود حین عبور از یک جاده اصلی استان کنر بود که مورد هدف بمب کنترل از راه دور قرار گرفت.
گفته می شود همراهان وی نیز در این خودرو حضور داشتند. درحالیکه تلفات دیگری در مورد این انفجار گزارش نشده است.
شهریار محسود سومین فرمانده کلیدی گروه طالبان پاکستان است که در افغانستان کشته شد. لازم بذکر است از 11 بهمن تا کنون 3 نفر از فرماندهان مهم گروه طالبان پاکستان در مرز افغانستان کشته شدند. 
در تاریخ 11 بهمن نیز اجساد دو نفر از فرماندهان مهم گرو طالبان پاکستان در یکی از منطقه های حساس افغانستان بنام کارتا پروان نزدیکی هتل کانتی ننتل کشف شده بود.
در میان این کشته شدگان شیخ خالد حقانی، رهبر معاون گروه طالبان نیز دیده شده بود.
 مقامات افغانستان و پاکستان هیچ گونه بیانیه ای در مورد این دو فرمانده گروه طالبان صادر نکرده اند و این از طریق سخنگوی گروه طالبان پاکستان تایید و نشر داده شد.
اکنون نیز، نصرت الله نصرت سخنگوی گروه طالبان پاکستان (گروه حکیم الله محسود) در بیانیه ای از کشته شدن فرمانده گروه طالبان پاکستان(گروه حکیم الله محسود)، شهریار محسود در کنر خبر داد و این خبر را تائید کرد.
در این بیانیه آمده است: "پس از مشاورت با تمامی همكاران، مولانا ولی محمد ملقب به عمری به عنوان جایگزین جدید شهریار محسود انتخاب گردیده است."

ارسال نظر

 
1