خبر فوری

 
کشته شدن سخنگوی داعش افغانستان در عملیات نظامی نیروهای افغان
کد خبر :714097954

10:40 1397/09/06


برچسب ها : افغانستان, داعش, شرافت شفقت, ننگرهار,

ارتش افغانستان مدعی شده است،گروه مخصوص این ارتش طی یک عملیات نظامی توانسته اند سخنگوی گروه تروریستی داعش خراسان را به هلاکت برسانند.


 

کابل:به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری دان،ارتش افغانستان مدعی شده است،گروه مخصوص این ارتش طی یک عملیات نظامی توانسته اند سخنگوی گروه تروریستی داعش خراسان را به هلاکت برسانند.

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی خبرگزاری خاما پریس افغانستان،ارتش این کشور با انتشار بیانیه ای خبر داده است که در عملیات نظامی نیروهای امنیتی افغان،شرافت شفقت سخنگوی گروه تروریستی داعش افغانستان به هلاکت رسیده است.

در این بیانیه ارتش افغانستان آمده است که این سخنگوی کشته شده داعش،فعالیت های رسانه ای تروریست ها را نیز مورد رصد قرار می داد تا بتواند از کشورهای دیگر نیز،اقدام به جذب نیرو برای فعالیت های تروریستی نماید.

لازم بذکر است تاکنون گروه تروریستی داعش افغانستان،خبر مربوطه را تایید و یا تکذیب ننموده است.

ولایت ننگرهار که از ولایت های امن واقع در شرق افغانستان است،اکنون با وضعیت بسیار وخیم امنیتی روبرو است و شرایط امنیتی این ولایت چندان مناسب نیست.

در طی عملیات نظامی نیروهای امنیتی افغانستان در منطقه هسکه مبنه ولایت ننگرهار افغانستان در هفته گذشته،تعداد 51 تن از نیروهای گروه تروریستی داعش به هلاکت رسیدند.

همچنین طی حمله هوایی ارتش افغانستان در 26 اوت سال جاری در ولایت ننگرهار،ابو سید سرکرده داعش خراسان به هلاکت رسید.

ارسال نظر

 
1