خبر فوری

 
 
کشته شدن دو نیروی امنیتی و زخمی شدن سه تن طی حمله عناصر تروریستی لشکر طیبه در پانپور
کد خبر :1673152616

15:38 1399/07/14


برچسب ها : CRPF, تروریست, تروریسم, تیراندازی, جامو و کشمیر, حمله, لشکر طیبه, نیروی پلیس ذخیره مرکزی, هند,

طی حمله صبح امروز (دوشنبه) عناصر تروریستی لشکر طیبه به تیم نیروی پلیس ذخیره مرکزی CRPF در کمربندی تانگان منطقه پانپور حومه پولواما، دو نیرو کشته شده و سه تن نیز زخمی شدند.


سرینگر: به گزارش راز نیوز| طی حمله صبح امروز (دوشنبه) عناصر تروریستی به تیم نیروی پلیس ذخیره مرکزی CRPF در کمربندی تانگان منطقه پانپور حومه پولواما، دو نیرو کشته شده و سه تن نیز زخمی شدند. براساس گزارش، نخست 5 نیرو زخمی شدند که پس از انتقال به بیمارستان، دو نیرو به دلیل شدت جراحات وارده تاب توان نیاورده و درگذشتند. گفتنی است نیروهای امنیتی پس از این حمله ضمن مسدود کردن مسیر رفت و آمد کمربندی، منطقه را محاصره کرده و عملیات جستجو را آغاز کردند.

وجی کمار بازرس کل پلیس کشمیر طی مصاحبه خبری با بیان اینکه عناصر مهاجم وابسته به لشکر طیبه بودند، تصریح داشت: دو تن از عناصر تروریستی سوار بر موتورسیکلت که به نیروهای امنیتی در کمربندی حمله کردند، شناسایی شده اند. این افراد وابسته به لشکر طیبه هستند. وی افزود: این حمله توسط دو شبه نظامی که یکی از آنها از اهالی پاکستان و به اسم سیف الله است و دیگری از شبه نظامیان محلی است، صورت گرفت.

ارسال نظر

 
1