خبر فوری

 
 
کشته شدن دو شبه نظامی طی درگیری 15 ساعته در انانتناگ
کد خبر :732581524

15:29 1399/07/05


برچسب ها : CRPF, پلیس کشمیر, جامو و کشمیر, شبه نظامی, نیروی پلیس ذخیره مرکزی, کشمیر هند,

درگیری 15 ساعته مسلحانه در روستای سرهامه بجبهاره منجر به کشته شدن دو تن از فرماندهان گروه تروریستی لشکر طیبه، انهدام یک منزل و وارد آمدن خسارت جزئی به سه عدد از دیگر منازل شد، درحالیکه یک خودروی خصوصی نیز به آتش کشیده شد.


انانتناگ: به گزارش راز نیوز| درگیری 15 ساعته مسلحانه در روستای سرهامه بجبهاره منجر به کشته شدن دو تن از فرماندهان گروه تروریستی لشکر طیبه، انهدام یک منزل و وارد آمدن خسارت جزئی به سه عدد از دیگر منازل شد، درحالیکه یک خودروی خصوصی نیز به آتش کشیده شد.

شایان ذکر است درگیری مسلحانه همزمان با شروع عملیات مشترک پلیس، آر آر 3 و نیروی سی آر پی اف در روستا با استناد به اطلاعات امنیتی در خصوص حضور چند تن از عناصر شبه نظامی روز پنجشنبه آغاز شد. پس از مرحله نخست عملیات نیروهای امنیتی، نزدیک به 4 ساعت منطقه را سکوت فرا گرفت، اما ساعت 9:30 شب مجددا درگیری مسلحانه میان دو طرف آغاز شد که پس از توقف های کوتاهی دوباره آغاز می شد. نیروهای امنیتی با تاریک شدن هوا، محل درگیری را روشن کرده و تمامی مسیر های فرار افراد شبه نظامی را مسدود کردند. عملیات پس از توقف مجددا صبح روز جمعه آغاز شد و طی آن نیروهای امنیتی منزل مسکونی محمد اشرف نایکو فرزند محمد اکبر نایکو را منهدم کردن که به صورت کامل منهدم و موجب وارد آمدن خسارت جزئی به منازل اطراف نیز شد. پس از آن اجساد دو فرد شبه نظامی به نام های عادل احمد بت فرزند غلام حسن ساکن لروکاکه پوره پلواما و ابوریحان ملقب به توحید ساکن پاکستان از زیر آوار ها بیرون کشیده شد، درحالیکه از محل عملیات یک عدد کلاشینکوف و یک عدد سلاح انساس کشف شد.

طبق گزارش نیروی پلیس، دو تن از فرماندهان لشکر طیبه، ابوریحان فرد خارجی از مارس 2019 و عادل احمد بت ملقب به نعمان از مارس 2018 درحال فعالیت بودند. عادل در کشته شدن 2 نیروی پلیس مورخ 24 مرداد در نوگام نقش داشت و از همین عملیات یک سلاح انساس ربوده شده بود. اجساد دو شبه نظامی در منطقه هندواره دفن خواهند شد که افراد نزدیک آنها می توانند رسومات خود را در این مراسم اجرا کنند.

ارسال نظر

 
1