خبر فوری

 
 
کشته شدن دو جوان بلوچ طی درگیری ساختگی توسط اداره مبارزه با تروریسم
کد خبر :1035027572

14:09 1400/06/07


برچسب ها : آزادی بلوچستان, اداره مبارزه با تروریسم, ارتش آزادی بخش بلوچ, افراد ربوده شده بلوچ, درگیری مسلحانه,

| کشته شدن دو جوان بلوچ طی درگیری ساختگی توسط نیروهای امنیتی پاکستان


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| کشته شدن دو جوان بلوچ طی درگیری ساختگی توسط نیروهای امنیتی پاکستان.

طبق اطلاعات بیشتر، اداره مبارزه با تروریسم پاکستان ادعا کرد در تاریخ 4 شهریور طی درگیری با افراد مسلح سازمان جبهه آزادی خواه بلوچ هفت نفر از آنها را به قتل رسانده است.

گفتنی است، دو نفر از کشته شدگان در این درگیری به عنوان افراد مفقود شده شناخته شده اند که سالها در بازداشت نیروهای امنیتی بوده اند، اسامی آنها عبدالغنی و صدام اعلام شده اند، بستگان این دو نفر هویت آنها از طریق کارت شناسایی و اجساد تایید کردند.

لازم به یادآوری است، غنی بلوچ در تاریخ 28 مهر سال 96 توسط نیروهای امنیتی از منطقه پستی دستگیر و ناپدید شده بود، همچنین صدام نیز در تاریخ 4 اردیبهشت 97 توسط نیروهای امنیتی از منطقه ملیر در کراچی دستگیر و ناپدید شده بود.

لازم به ذکر است، اداره مبارزه با تروریسم مدتی است ادعای عملیات های متعدد را بر علیه افراد مسلح بلوچ مطرح میکند که بعدا جعلی بوده آنها ثابت می شود، گفته می شود این اداره افرادی را که از قبل در بازداشت هستند را کشته و ادعا میکند این افراد طی درگیری کشته شده اند.

نوید احمد بلوچ فعال حقوق بشر در بلوچستان در این رابطه طی مصاحبه با خبرنگاران گفت: این اقدام نیروهای امنیتی ادامه سیاست به قتل رساندن پس از دستگری و رها کردن اجساد در تاریکی شب است، اما اکنون به آن نام عملیات می دهند.

ارسال نظر

 
1