خبر فوری

 
 
کراچی: هلاکت یک تروریست عضو جنبش ملی متحد در عملیات نیروهای دایره مبارزه با تروریسم
کد خبر :2037692821

15:01 1399/12/16


برچسب ها : پلیس کراچی, جنبش ملی متحد لندن, دایره مبارزه با تروریسم, درگیری مسلحانه, عملیات نظامی, نیروهای مبارزه با تروریسم, هلاکت, کراچی,

در عملیات نیروهای دایره مبارزه با تروریسم پلیس کراچی یک تروریست وابسته به جنبش ملی متحد(MQM) شاخه لندن به نام اعظم معروف به گنجا به هلاکت رسید.


کراچی: به گزارش راز نیوز| در عملیات نیروهای دایره مبارزه با تروریسم پلیس کراچی یک تروریست وابسته به جنبش ملی متحد(MQM) شاخه لندن به نام اعظم معروف به گنجا به هلاکت رسید.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای دایره مبارزه با تروریسم پلیس کراچی با یکی از سازمان های امنیتی فدرال عملیات مشترکی را در منطقه باغ کورنگی انجام دادند و وارد درگیری شدند.

در جریان این درگیری اعظم معروف به گنجا وابسته به شاخه لندن حزب جنبش ملی متحد به هلاکت رسید و یک تن دیگر نیز موفق به فرار شد.

نیروهای امنیتی پس از پایان درگیری از تروریست به هلاکت رسیده یک قبضه اسلحه کلت کشف و ضبط نمودند و جسد وی را به منظور انجام اقدامات قانونی به بیمارستان جناح منتقل نمودند.

طبق گفته سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم پلیس کراچی اعظم معروف به گنجا از اعضای ارشد جوخه ترور در منطقه کورنگی کراچی و از افراد بسیار نزدیک به جنید بلدوگ تروریست سرشناس کراچی بود.

وی افزود: تررویست به هلاکت رسیده در سال های 2012 و 2013 میلادی با دستورات سرکرده های خود چندین عملیات ترور را انجام داده است.

ارسال نظر

 
1