خبر فوری

 
 
کراچی: طرح خرابکارانه تجزیه طلبان سند همزمان با سالروز استقلال پاکستان نافرجام ماند
کد خبر :358199482

15:03 1400/05/23


برچسب ها : ارتش انقلابی سندهو دیش, پلیس ایالت سند, پلیس کراچی, جدایی طلب, جشن آزادی پاکستان, کراچی,

پلیس ایالت سند طی عملیات مشترک با سازمان های اطلاعاتی پاکستان در شهر کراچی با بازداشت دو عضو وابسته به گروه تجزیه طلب ایالت سند طرح خرابکارانه آنان در سالروز استقلال پاکستان را نافرجام گذاشت.


کراچی: به گزارش راز نیوز| پلیس ایالت سند طی عملیات مشترک با سازمان های اطلاعاتی پاکستان در شهر کراچی با بازداشت دو عضو وابسته به گروه تجزیه طلب ایالت سند طرح خرابکارانه آنان در سالروز استقلال پاکستان را نافرجام گذاشت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، پلیس ایالت سند طی عملیات مشترک اطلاعاتی با سازمان های فدرال امنیتی در محله سمار جوکیو گوت منطقه گلشن حدید شهر کراچی دو عضو وابسته به ارتش انقلابی سند را بازداشت نمود.

طبق گفته عرفان بهادر رئیس مرکز پلیس منطقه ملیر شهر کراچی، به دنبال دریافت اطلاعات محرمانه در خصوص طرح خرابکارانه عناصر مسلح در مراسمات و جشن های هفتاد و چهارمین سالروز استقلال پاکستان، نیروهای مرکز پلیس استیل تاون و ماموران سازمان های فدرال امنیتی پاکستان در عملیاتی در منطقه گلشن حدید دو نفر به نام های اکرام چاندیو و شیراز سومرو را بازداشت و از آنان دو عدد نارنجک کشف و ضبط نمودند.

بر اساس اعلام پلیس افراد بازداشت شده در بازجویی های اولیه نسبت به طراحی عملیات خرابکارانه به مناسبت روز استقلال پاکستان اعتراف نموده اند، این افراد وابسته به گروه ارتش انقلابی سند از گروه های تجزیه طلب سند می باشند.

ارسال نظر

 
1