خبر فوری

 
 
کراچی: ربوده شدن 4 شهروند بلوچ توسط نهادهای امنیتی پاکستان
کد خبر :276674898

17:14 1401/03/18


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, سازمان اطلاعات پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان, نیروهای رنجرز, کراچی,

سرویس‌های اطلاعاتی پاکستان در عملیات های جداگانه‌ای در شهر کراچی 4 شهروند بلوچ را بازداشت و به محل ناشناس منتقل نمودند.


کراچی: به گزارش راز نیوز| سرویس‌های اطلاعاتی پاکستان در عملیات های جداگانه‌ای در شهر کراچی 4 شهروند بلوچ را بازداشت و به محل ناشناس منتقل نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای امنیتی پاکستان شب گذشته طی عملیاتی در منطقه گلستان جوهر شهر کراچی یک شهروند بلوچ به نام کلیم الله دانشجوی کارشناسی ارشد رشته جامعه شناسی از اهالی منطقه تمپ را ربودند.

به گفته منابع آگاه، نیروهای امنیتی و مأموران سرویس‌های اطلاعاتی پاکستان این شهروند بلوچ را پس از بازداشت به محل ناشناس منتقل نمودند.

نیروهای امنیتی پاکستان همچنین حوالی ساعت 4 بامداد امروز یک شهروند جوان بلوچ به نام شوکت فرزند حاجی حضور بخش را از ایست و بازرسی میران واقع در منطقه لیاری کراچی ربودند.

به گفته اعضای خانواده این شهروند بلوچ وی کارمند ساده یک بانک خصوصی است.

مأموران سرویس‌های اطلاعاتی پاکستان علاوه بر این با یورش به منزلی واقع در منطقه مسکن چورنگی شهر کراچی یک جوان بلوچ به نام دودا بلوچ فرزند الهی بخش و هم دانشکده‌ای وی به نام غمشاد بلوچ فرزند غنی بلوچ را بازداشت کردند.

گفتنی است دودا بلوچ دانشجوی ترم سوم رشته فلسفه دانشگاه کراچی و غمشاد بلوچ نیز دانشجوی ترم 5 همین دانشگاه است.

 

ارسال نظر

 
1