خبر فوری

 
کراچی: ربوده شدن فعال حقوق بشر به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان
کد خبر :1687634548

10:23 1399/11/02


برچسب ها : افراد ربوده شده سند, جنبش حفاظت از پشتون, سازمان اطلاعات پاکستان, سازمان های اطلاعاتی پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, کراچی,

افراد مسلح ناشناس شب گذشته یکی از فعالان حقوق بشر و افراد فعال در زمینه افراد ربوده شده را از شهر کراچی پاکستان بازداشت و ناپدید نمودند.


کراچی: به گزارش راز نیوز| افراد مسلح ناشناس شب گذشته یکی از فعالان حقوق بشر و افراد فعال در زمینه افراد ربوده شده را از شهر کراچی پاکستان بازداشت و ناپدید نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، ساگر مکیش فعال حقوق بشر که در یک فروشگاه بوتیک کارگری می کرد شب گذشته به دست افراد مسلح ناشناس ربوده شد.

یکی از فعالان حقوق بشر و همکار ساگر مکیش سرویس های اطلاعاتی پاکستان را عامل اصلی این اقدام عنوان نموده و گفت: ساگر در زمینه حقوق بشر و افراد ربوده شده به دست سرویس های اطلاعاتی فعالیت می کرد، بر همین اساس احتمال می رود وی نیز توسط سازمان های اطلاعاتی پاکستان ربوده شده است.

گفتنی است ساگر مکیش از فعالان پر جنب و جوش در زمینه افراد ربوده شده بود و در تجمعات و تظاهرات مختلف جنبش حفاظت از پشتون(PTM) و دیگر تظاهرات دانشجویی و سیاسی نیز حضور می یافت، گفته می شود وی پیش از این نیز توسط سرویس های اطلاعاتی پاکستان ناپدید شده است.

لازم به ذکر است ربوده شدن شهروندان پاکستانی به دست سرویس های اطلاعاتی علاوه بر ایالت بلوچستان در مناطق مختلف ایالت سند نیز ادامه دارد و تاکنون چندین فعال جدایی طلب ایالت سند به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان بازداشت و به زندان های مخوف اطلاعاتی انتقال داده شده اند.

در حال حاضر نیز تحصن اعضای خانواده افراد ربوده شده سندی همراه با اعتصاب غذا در مقابل باشگاه مطبوعاتی شهر حیدرآباد ادامه دارد.

ارسال نظر

 
1